|
Hej alle sammen. Jeg har skrevet tidligere omkring et initiativ til opstart at nogle netværksgrupper i Vejle, og nu er jeg tilbage igen ![]() Denne gang har jeg nemlig noget lidt mere konkret at komme med. Hos MerkurNet vil vi gerne afholde et vinsmagning/networking arrangement henholdsvis i Vejle og Århus - og gerne så snart som muligt. Det koster ikke noget at være med, og man behøver ikke være medlem hos os for at deltage. Det eneste vi mangler, (som jo er en væsentlig ting i denne sammenhæng ), er en masse mennesker, som kunne tænke sig at være med. Så lyder det som noget for dig, eller kender du nogen, som kunne tænkes at ville være med, så skriv til mig, enten her eller på mb@merkurnet.dk eller ring på tlf. 35 12 12 99.Hvis der er nogen, som kender et sted i Vejle, som vil være ideelt til et arrangement med op til 25 personer, må I endelig også sige til. Jeg er nemlig ikke så kendt i Vejle. I Odense og København har vi brugt caféer til vinsmagning, som har et forholdsvis lukket lokale, hvor vi har kunnet være uden at blive forstyrret fra andre café-gæster. Det vi er ude efter er altså noget, som ikke koster ret meget, eller som er gratis. Jeg håber at høre fra en masse af Jer. Mange hilsner Marianne |
Hej Marianne
Vi er allerede nogle der skal mødes på Fredag kl. 17:00 til vores 1. netværksmøde (det sker på Baroli i Vejle).
Du kan da komme og fortælle om dit netværk og du må da også meget gerne byde på vin :-)
Bliv gratis medlem