|
Jeg kender ikke systemet i Danmark, men i Ungarn er mit firmaregistreringsnummer forskelligt fra mit ungarske- og EU-momsnummer (HU- og så otte cifre fra mit ungarske momsnummer er mit EU momsnummer). Mit 'cvr-nummer' er udstedt af det centrale firmaregister, men mine momsnumre er udstedt af skattemyndighederne og de to væsner koordinerer ikke deres numre. Kunne det eventuelt være fordi tyskerne ikke kan genkende dit cvr-nummer som et EU momsnummer? |
Thomas Søndergaard:Jeg kender ikke systemet i Danmark, men i Ungarn er mit firmaregistreringsnummer forskelligt fra mit ungarske- og EU-momsnummer (HU- og så otte cifre fra mit ungarske momsnummer er mit EU momsnummer). Mit 'cvr-nummer' er udstedt af det centrale firmaregister, men mine momsnumre er udstedt af skattemyndighederne og de to væsner koordinerer ikke deres numre.
Kunne det eventuelt være fordi tyskerne ikke kan genkende dit cvr-nummer som et EU momsnummer?
Sådan er det os i Tyskland, men derfor kan man jo nemt validere et EU nummer online!
Bliv gratis medlem