Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nongen som har erfaring med Call Centre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Vi går og overvejer om det var en ide at benytte os af et Call Center. Grunde er at vi meget ofte er til undervisning/møder mm. hvor vi ikke kan tage telefonen. Ideen skulle så være at alle kunder fik personlig kontakt gennem et Call Center. Så ville vi ringe tilbage til alle om eftermiddagen/aftenen når vi havde tid.

Nogen som gør noget tilsvarende?

Min frygt er om det giver grund til mindre tillid, at den første de får i røret absolut intet ved om produktet. Vi har nemlig virkeligt brug for tillid, da de produkter vi sælger koster 20.000 kr og opad (markiser).

Vil i mene det virker useriøst hvis i ringer ind og blot kan ligge jeres nummer og blive ringet op senere?

Tak for inputs :)

Benjamin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:20

Hejsa

Jeg kan anbefale http://www.sitel.com/

Jeg har selv arbejdet for dem i Irland for Lexmark Danmark.

biegel:
Vil i mene det virker useriøst hvis i ringer ind og blot kan ligge jeres nummer og blive ringet op senere?

Ja hvis det er et produkt til over 20k så duer den ikke!

/allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:30

Det vil i hvert fald virke bedre, end hvis ingen tager telelfonen. Bare det der er en til at tage en besked, er et plus. Et godt telefonsetup, kunne se sådan her ud:
- Ringer til mobiltelefon, intet svar- viderestiller til kontoret
- Ringer til kontoret, intet svare - viderestiller til call center.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:04

Vi er en lille softwarevirksomhed, og vi har fra første dag brugt CityCallCenter til at tage vores telefoner. Vores kunder får med garanti altid en person i røret når de ringer, og det tror jeg giver dem tryghed om vores seriøsitet.

Setuppet kan laves på mange måder - telefonen kan ringe hos callcentret direkte, eller I kan stille jeres egne telefoner om til callcentret efter et antal ring. Callcentret kan også instrueres i at sige "Omstillingen, goddag" eller lignende, så den der ringer ved, at det ikke er en decideret medarbejder med produktviden, som tager telefonen.

Vi synes investeringen er alle pengene værd, og er glade for den gode service vi får hos CityCallCenter. :)

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:53

Ok super, tak for jeres svar!

Jeg tror som i nævner det er en god ide at bruge det som backup, i stedet for bare en telefonsvarer.

Tak for hjælpen :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:05

Hos www.NordicCall.dk  kan vi være dig behjælpelig med din daglige telefonbesvarelse, da vi tilbyder både omstillingsservice og almindelig telefonbesvarelse, hvor vi tager i mod besked og sender den videre til jer via e-mail og/eller sms.

Vi har ingen oprettelse på aftalen eller Abonnement udover priserne på vores opkaldspakker.

Standard besvarer vi dine telefonopkald alle hverdage imellem kl. 08:00-18:00, det er muligt at få længere/kortere svartid, hvis der er behov for det.

Hvis du er interesseret i et tilbud eller høre mere om mulighederne er du altid velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:28

Det er ikke usædvanligt at de personer man ønsker at træffe er optaget når man tager kontakt til virksomheden. Et call center kan udemærket tage imod besked.

Undersøg markedet og vurdér hvad det er I har behov for.

Løsning 1 kan være: Call center tager telefon og på en venlig måde gøre opmærksom på at I er optaget, men at I vil vende tilbage snarest muligt, og givetvis mellem kl xx -xx. Det stiller de fleste sig tilfreds med, og er den billigste løsning for jer.

Nogle anvender en løsning hvor der bliver spurgt ind til hvad henvendelsen drejer sig om. Og her mener jeg personligt, at der er man allerede ude på et skråplan, og især hvis "receptionisten" ikke har helt klare instrukser.  Det er en dyrere løsning som tager længere tid, men ikke nødvendigvis giver oplevelse af større kundeservice.

En helt anden mulighed kan være at de forsøger at viderestille kaldet til jeres mobiltelefon og inden de konnekter kunden til jer, så ser om I er optaget. På den måde får I kunden i røret når I har tid og ellers modtager i blot en mail fra call centeret på et aftalt tidspunkt med dem der har henvendt sig.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)