Hej alle :) Vi går og overvejer om det var en ide at benytte os af et Call Center. Grunde er at vi meget ofte er til undervisning/møder mm. hvor vi ikke kan tage telefonen. Ideen skulle så være at alle kunder fik personlig kontakt gennem et Call Center. Så ville vi ringe tilbage til alle om eftermiddagen/aftenen når vi havde tid. Nogen som gør noget tilsvarende? Min frygt er om det giver grund til mindre tillid, at den første de får i røret absolut intet ved om produktet. Vi har nemlig virkeligt brug for tillid, da de produkter vi sælger koster 20.000 kr og opad (markiser). Vil i mene det virker useriøst hvis i ringer ind og blot kan ligge jeres nummer og blive ringet op senere? Tak for inputs :) Benjamin |
Hejsa
Jeg kan anbefale http://www.sitel.com/
Jeg har selv arbejdet for dem i Irland for Lexmark Danmark.
biegel:Vil i mene det virker useriøst hvis i ringer ind og blot kan ligge jeres nummer og blive ringet op senere?
Ja hvis det er et produkt til over 20k så duer den ikke!
/allan