Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshop-designer, eller support, råd etc.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

kan i hjælpe mig ?

jeg står og skal starte en e-virksomhed, og jeg søger en simpel og let tilgængelig webshop.

jeg har set på easyflow.dk's løsning. den ser meget simpel ud derfor hælder jeg mest til den, hvorimod dandomain, synes jeg er alt for uoverskuelig, jeg har ikke brug for specielt mange moduler. jeg skal sælger t-shirts og hætte trøjer mm.

er der nogen der kan give mig bud på hvad jeg har brug for, eller som kan give mig lidt råd og vejledning inden for emnet, evt . et tilbud på en hjælpende hånd ; )

Med venlig hilsen

Mark Bennike

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:34

Velkommen til...

Her på Amino er der utrolig mange som lever af at lave alt til webshops (hosting, design, webshop, moduler mm.). Så vi skal nok kunne finde den perfekte løsning til dig...

Hvor stort er dit budget til webshoppen? (hvad må den koste?).

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Hermed et par erfaringer på baggrund af vores webshop, der sælger hundeartikler.

Vi er hostet hos GoldenPlanet, der kører i et system, der hedder OScommerce.  Hvis jeg skulle starte om idag, ville jeg UDEN at blinke vælge en DanDomain webshop!!

Tro mig min ven - livet er for kort til dårligssupportrede, indviklede webshops kun supporteret af en lille skare.  Det kan godt være, du lige nu TROR, det drejer sig om billigst mulige shop på månedsbasis men NEJ.  Når du først får godt gang i lortet, betyder det INTET om det koster dig 400,- eller 900,- pr måned til shop + betalingsmodul.  Jeg LOVER dig, at den dag du står og må indse, at du nu er for begrænset af din nuværende udbyder, er det et HELVEDE at skifte!! Tag den rigtige løsning fra starten af!!

DD har bla en funktion, der måske ikke lyder af så meget, men som er GULD værd senere!  Deres shop kan integrere med Postdanmarks forsendelsessystem for automatisk udskrivning af pakkelabels.  Ligemeget siger du!  HA - vent til du står med 10 ordre om dagen, og du vil ELSKE det :-)

Skynd dig at ringe til DanDomain

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:39

Altså jeg prøver at forhøre mig lidt omkring mht. priser, og hvordan det skal arrangeres. men omkring et par tusinde kroner : )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

Mark B:

er der nogen der kan give mig bud på hvad jeg har brug for, eller som kan give mig lidt råd og vejledning inden for emnet,

Vil anbefalde dig at læse bogen "Webshop hvordan" og "E-pusher". Du kan downloade e-pusher light først, den er gratis..

http://webshop-hvordan.dk/ og http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

mvh Jan Elmar Sørensen

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:42

Tak for den lange beskrivelse, dejligt at folk sætter sig godt ind i ens situation! thumps up : )

jeg vil da stærkt genoverveje mit valg, men indtil videre har jeg set, de forskellige webshop designere, der skal have 13.000 kr for et design.

der vil jeg mene at det er ALT for mange penge at smide : /

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:43

Hej jan

jeg er allerede igang med en stærk gennemgang af e-pusher light.

den har været god indtil videre

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:10

Hej Mark

13000 i opstartsdesign lyder bestem rimeligt hvis det er en total pakke med lidt undersisning mm du får.  Du er nødt til at have en shop med et godt design, der giver folk lyst til at bevæge sig rundt.  Ellers kan det jo være lige meget :-)

Forhør dig, tag tilbud, tjek referencer.  En tommelfingeregel er jo nok at du hverken skal shoppe det billigste eller det dyreste men et sted mid imellem.

Bare kom igang :-)

Ohm

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan tilbyde 2 slags webshop's

Den ene er kraftfuld og avanceret, egentlig ikke det du søgte på, du kan fine en demo her: www.webshop-luxus.dk den har integrtation til SummaSummarum og e-conomic
shopen er leje baseret

Den anden er utrolig nem og enkel, og er en del af det komplette system Aesiras, alt hvad du opretter i økonomisystemet, optræder automatisk i webshoppen, og omvendt, shoppen kan købes og lejes, jeg sender gerne produktblad.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:58

Mark B:

jeg står og skal starte en e-virksomhed, og jeg søger en simpel og let tilgængelig webshop.

jeg har set på easyflow.dk's løsning. den ser meget simpel ud derfor hælder jeg mest til den, hvorimod dandomain, synes jeg er alt for uoverskuelig, jeg har ikke brug for specielt mange moduler. jeg skal sælger t-shirts og hætte trøjer mm.

er der nogen der kan give mig bud på hvad jeg har brug for, eller som kan give mig lidt råd og vejledning inden for emnet, evt . et tilbud på en hjælpende hånd ; )

Hej Mark

Vi kan levere en køreklar webshop bygget på det professionelle system Magento (se evt. demo shop her). Inkl. er også hosting og betalingsgateway (modtag bla. dankort) hele første år. Prisen er kun: 9.995,-

Hvis du vil vide mere er du meget velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)