Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reperation af batterier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Aminoer

Jeg er lige kommet på en ide, den går ud på at reperere hovedsaligt 12 v batterier brugsbatterier,bilbatterier, jeg troer nemlig at mange skifter deres brugsbatteri / bilbatteri ud, hvis det ikke holder meget på strømen mere, der er mange især brugsbatterier i det danske land, som  både,campingvogn solcelle anlæg.

istedet  for at skifte dem ud og købe et ny batteri for omkring 1000-1500 kr, ville folk så lave en bytter til omkring  300 kr feks. og så belaster man ikke miljøet hvis man kan rede et batteri.

Men jeg ville gerne have nogen ideer, hvor jeg kan få aflagte batterier gratis, bortset fra genbrugstation,mekaniker . har i nogen ideer.

PS Ved godt at man ikke kan lave et batteri der er faldet sammen.

niels

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:19

Hej Niels

Det er da et fedt initiativ. Spar på miljøet - og pengepungen :)

Men er du sikker på at du har de korrekte priser? Fx et 12v 12ah batterie hvis du tager 300,- (og det er vel ex forsendelse) så kan man næsten lige så godt købe et nyt?

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:46

jeg ved ikke helt hvad for nogen batterier du tænker på, men det må være dem fra jem og fix, så vil jeg give dig ret, men hvis du køber et ok bilbatteri koster det ca 600kr og et brugsbatteri som man bruger i både,camping vogn osv koster imellem 800-1500 kr.

men tak for den positive melding, jeg er ved at arbejde på at finde et sted  hvor jeg kan fånogen at prøve på.

niels

Fra Skibby
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Jernkællingen ApS Skrevet kl. 10:50

Hej,

Hvis du har brugte bil - batterier vil vi godt give 1.80 KR/ PR Kilo

Venlig hilsen

www.jernkaellingen.dk ellers ring 70 70 74 75

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)