Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Display til smykker søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge en eller andet form for display til smykker. Det drejer sig om forholdsvis små smykker og enkelte størrer. Jeg forstiller mig noget, hvor smykkerne ligger på filt, velour eller andet. Boksen skal så kunne aflåses og gerne fastgøres. Håber det giver mening ellers spørger i.

Mvh Nicolai

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai, Såfremt du ikke skal købe større mængder vil jeg anbefale Westpack eller Jarnes. De er de bedste i Danmark til smykker og ure. Uanset om det er displays eller interiør.

Fra Tyskland kan jeg anbefale Gebrüder Kling. Har du god tid skal du søge efter nogle af de tyrkiske producenter de er laver det du ønsker selvom det ikke er i deres standard program. Har ikke de tyrkiske producenter ved hånden, da jeg ikke er i smykkebranchen mere.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Kbh
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:32

Hvad tænker du på?

skal det være en kasse hvor der er glas i toppen så man kan se smykkerne eller hvordan?

Håndlavet unika smykker af Modas Zofia - http://www.modaszofia.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Skrevet kl. 14:33

Modas Zofia:

Hvad tænker du på?

skal det være en kasse hvor der er glas i toppen så man kan se smykkerne eller hvordan?

Ja man skal jo gerne kunne se smykkerne.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:06

Hej Nicolai,

Jeg producere displays i Kina - bl.a. til smykker.

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om hvad du har tænkt på, antal osv. Du må gerne sende mig en mail på: christian(at)sun-bay.dk, hvis du er interesseret i at høre mere.

Mvh

Christian

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:33

Hej Nicolai

Jeg har et par muligheder til dig, men det kommer an hvor meget / mange I skal bruge?

Mvh Alibaba.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Skrevet kl. 15:50

Hej

Ja det drejer sig kun om få stykker. I hvert fald til at starte med.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 15:57

Jeg går ud fra at der er tale om display som skal være i butikker? Dvs. ikke transportable display til salg!

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Skrevet kl. 16:00

Det er korrekt - gerne med en form for tyverisikring

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 16:13

Det er straks lidt sværer... og dyrere at få lavet. Hvorimod transportable display /smykke præsentation er lettere. Er i fra butiksleddet eller er I smykke fremstiler? Jeg vil kalde det en montre det i er på udkig efter.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)