Jeg skal bruge en eller andet form for display til smykker. Det drejer sig om forholdsvis små smykker og enkelte størrer. Jeg forstiller mig noget, hvor smykkerne ligger på filt, velour eller andet. Boksen skal så kunne aflåses og gerne fastgøres. Håber det giver mening ellers spørger i.
Hej Nicolai, Såfremt du ikke skal købe større mængder vil jeg anbefale Westpack eller Jarnes. De er de bedste i Danmark til smykker og ure. Uanset om det er displays eller interiør.
Fra Tyskland kan jeg anbefale Gebrüder Kling. Har du god tid skal du søge efter nogle af de tyrkiske producenter de er laver det du ønsker selvom det ikke er i deres standard program. Har ikke de tyrkiske producenter ved hånden, da jeg ikke er i smykkebranchen mere.
Mvh
Karsten
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |
Jeg producere displays i Kina - bl.a. til smykker.
Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om hvad du har tænkt på, antal osv. Du må gerne sende mig en mail på: christian(at)sun-bay.dk, hvis du er interesseret i at høre mere.
Mvh
Christian
Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.
Det er straks lidt sværer... og dyrere at få lavet. Hvorimod transportable display /smykke præsentation er lettere. Er i fra butiksleddet eller er I smykke fremstiler? Jeg vil kalde det en montre det i er på udkig efter.