Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det her for en mail?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Jeg beklager, hvis jeg har oprettet dette indlæg det forkerte sted, men kunne
ikke lige finde et mere passende.

Findes der ikke andre passende kategorier til en forespørgsel på en meget gennemsigtig, gennemskuelig klassisk Nigeria-mail...?

Nu siger du gennemskuelig. Ja sikkert for dig og mig og størstedelen af jordens befolkning, men der er jo stadig nogle der falder i med begge ben. Da det er trådstarters først Nigeria mail, så ved han jo heller ikke at den er klassisk. Smile

Men ja, tråden kunne nok med fordel være startet under "cafe" istedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:42

Jeg kan vil en vis grænse have forståelse for at man ved første møde med en sådan mail, måske besvarer en sådan, for lige at høre hvad hulen det er for noget - men så skulle der helst ikke gå for mange minutter efter afsendelse være en lille stemme der siger: "ahhh, det er lidt uldent alligevel".

Men de kære Nigerianere -ja, de lever jo af folks kombination af nysgerrighed og grådighed.

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:53

Ja, det var min første Nigeria mail. Men som jeg skrev tidligere, så er jeg heldigvis ikke naiv nok til nogensinde at besvare en sådan mail. Jeg var bare nysgerrig for at få mere at vide omkring tanken bag den. Wink

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00

TT Tekstforfatter:
Men som jeg skrev tidligere, så er jeg heldigvis ikke naiv nok til nogensinde at besvare en sådan mail. Jeg var bare nysgerrig for at få mere at vide omkring tanken bag den

Måske et nyt marked for en tekstforfatter, at få solgt nogle tekster, der virkelig "sælger".....Big Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)