Julen nærmer sig og jeg kom til at tænke på, hvad i tror der bliver årets julegave "trend"? Der plejer jo hvert år at være et par hotte vare som storsælger?
Har i bud på en populær firmagave? eller til privaten?
Til vores kunder har jeg satset på den nye "professor terning" som hedder Rubik's 360 - men ok nu er jeg også i en branche med mange nørder der ligesom jeg selv får julelys i øjnene når jeg tænker tilbage på den gode gamle terning.
Om det ligefrem bliver årets jule-trend har jeg nu ikke gjort mig de store overvejelser omkring :)
Vedr. trend så tror jeg det bliver bløde pakker, fordi det faktisk er det eneste forbrug der er steget i seneste kvartal. Så for mændene er det er nu der skal sendes signaler ud i familien om at grønne sokker og slips er so last year, og kvinderne kan forberede sig på at stå i byttekøen (igen i år) i undertøjsafd. - men husk det er tanken der tæller
Nu hvor alle er blevet så bevidste om, hvor vigtigt det er at passe på miljøet og sig selv - tror jeg måske en god julegave ville være: Hudplejeprodukter uden kemikalier - pakket i genbrugsmateriale! Det er både til mænd & kvinder...