Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasset økonomistyring eller CRM system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal have indkøbt og tilpasset et system, som kan holde styr på vores kunder og deres månedlige lejeindbetalinger.

Vores kunder lejer malerier af os, som de betaler for månedligt. I dag fungerer det således, at de laver en bankoverførsel på lejeydelsen hvert måned, men det er yderst bøvlet at administrere.

Da kundernes månedlige ydelse ofte ændres (de udskifter malerier), tror jeg ikke en løsning med Betalingsservice vil være optimal. Jeg forestiller mig derimod et system, hvor vi kan indtaste kundens kontaktinformationer samt kundens månedlige ydelse (skal senere synkronisere med webshop). Den første i hvert måned skal systemet kunne e-maile girokort til de enkelte kunder og selvfølgelig administrere kundernes balance.

Jeg søger som sagt et system som kan løse opgaven, og et firma som kan hjælpe os med de nødvendige tilpasninger. Vi betaler gerne for kvalitet.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:09

Hej Last Touch.

Det lyder som noget e-conomic's abonnementsmodul kan klare. Det kan jeg godt hjælpe dig med.

Og e-conomic har en API der er meget nem at arbejde med for en programmør - når det skal integreres med din webshop hjælper vi også gerne.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:56

Hej

Vores webshop, og et fakturamodul vil kunne klare opgaven. Med faktura modulet kan du :

Modulet kan bruges til at overføre færdiggjorte ordrer til selvstændige fakturaer.
Disse fakturarer har deres egen fortløbende nummerserie, og kan ikke rettes, hvilket vil glæde din revision meget.
I kan desuden indbygge link til online betaling i den medfølgende mail.

Faktura delen giver mulighed for:

• overføre ordrer til faktura
  • oprette faktura på kundens konto
  • udsende PDF faktura
  • tilrette egen pdf-faktura
  • rykkerprocedurer (1-2-3) med egne rykker-tekster

Vores webshop kan integreres med SummaSummarum og e-conomic.

Læs mere om priser mv. på www.webshop-luxus.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)