Vi skal have indkøbt og tilpasset et system, som kan holde styr på vores kunder og deres månedlige lejeindbetalinger.
Vores kunder lejer malerier af os, som de betaler for månedligt. I dag fungerer det således, at de laver en bankoverførsel på lejeydelsen hvert måned, men det er yderst bøvlet at administrere.
Da kundernes månedlige ydelse ofte ændres (de udskifter malerier), tror jeg ikke en løsning med Betalingsservice vil være optimal. Jeg forestiller mig derimod et system, hvor vi kan indtaste kundens kontaktinformationer samt kundens månedlige ydelse (skal senere synkronisere med webshop). Den første i hvert måned skal systemet kunne e-maile girokort til de enkelte kunder og selvfølgelig administrere kundernes balance.
Jeg søger som sagt et system som kan løse opgaven, og et firma som kan hjælpe os med de nødvendige tilpasninger. Vi betaler gerne for kvalitet.
Vores webshop, og et fakturamodul vil kunne klare opgaven. Med faktura modulet kan du :
Modulet kan bruges til at overføre færdiggjorte ordrer til selvstændige fakturaer. Disse fakturarer har deres egen fortløbende nummerserie, og kan ikke rettes, hvilket vil glæde din revision meget. I kan desuden indbygge link til online betaling i den medfølgende mail.
Faktura delen giver mulighed for:
overføre ordrer til faktura
oprette faktura på kundens konto
udsende PDF faktura
tilrette egen pdf-faktura
rykkerprocedurer (1-2-3) med egne rykker-tekster
Vores webshop kan integreres med SummaSummarum og e-conomic.