Jeg er i gang med at lave en webshop med tøj med eget design ( Walking Artwork ) , og har planer om at lave nogle lidt sjove produkt/model - billeder....
En af disse fotos forestiller jeg mig på en rodeo-tyr, og vil derfor høre om der er nogen, som kender en bar med western-stemning og rodeo-tyr i Københavnsområdet (eller i hvert fald Sjælland)? Jeg ved der findes nogle eventcentre med rodeo-tyr, men deres omgivelser er ikke så inspirerende. (Og jeg har også et meget lille, næsten ikke eksisterende, budget)
Måske skal du overveje at leje en rodeo-tyr også finde en bar med plads også spørge om det er iorden du har en tyr med på baren. Hvis ikke du kan finde en bar der har en i forevejen - Har dog aldrig set en rodeo-tyr på en bar endnu :)
Måske skal du overveje at leje en rodeo-tyr også finde en bar med plads også spørge om det er iorden du har en tyr med på baren. Hvis ikke du kan finde en bar der har en i forevejen - Har dog aldrig set en rodeo-tyr på en bar endnu :)
Ja du kunne jo finde et lidt sjovt(hyggeligt værtshus (Har man dem på sjælland?) og så spørge om de ville være med til at splitte prisen om prisen på sådan en tyr ,mod at du får dine billeder og at deres kunder kan sidde på den hele dagen bagefter ;)