Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i en bar med rodeo-tyr???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er i gang med at lave en webshop med tøj med eget design  ( Walking Artwork ) , og har planer om at lave nogle lidt sjove produkt/model - billeder.... 

En af disse fotos forestiller jeg mig på en rodeo-tyr, og vil derfor høre om der er nogen, som kender en bar med western-stemning og rodeo-tyr i Københavnsområdet (eller i hvert fald Sjælland)? Jeg ved der findes nogle eventcentre med rodeo-tyr, men deres omgivelser er ikke så inspirerende. (Og jeg har også et meget lille, næsten ikke eksisterende, budget Stick out tongue)

Håber der er nogen, der kan hjælpe...

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 08:50

Måske skal du overveje at leje en rodeo-tyr også finde en bar med plads også spørge om det er iorden du har en tyr med på baren. Hvis ikke du kan finde en bar der har en i forevejen - Har dog aldrig set en rodeo-tyr på en bar endnu :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:29

bacardil:

Måske skal du overveje at leje en rodeo-tyr også finde en bar med plads også spørge om det er iorden du har en tyr med på baren. Hvis ikke du kan finde en bar der har en i forevejen - Har dog aldrig set en rodeo-tyr på en bar endnu :)

Ja du kunne jo finde et lidt sjovt(hyggeligt værtshus (Har man dem på sjælland?) og så spørge om de ville være med til at splitte prisen om prisen på sådan en tyr ,mod at du får dine billeder og at deres kunder kan sidde på den hele dagen bagefter ;)

Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:23

www.texasranch.dk har en tyr.. De ligger i køge, og er til at snakke med. Jeg har tidligere skudt en musik video der.

Har du en fotograf? ellers kan jeg sikkert give dig en god pris :)

se mit portfolie på www.johnnie.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:37

Blade:

www.texasranch.dk har en tyr.. De ligger i køge, og er til at snakke med. Jeg har tidligere skudt en musik video der.

Har du en fotograf? ellers kan jeg sikkert give dig en god pris :)

se mit portfolie på www.johnnie.dk

Cool, tak for det.... lyder til at være en rigtig god ide at snakke med dem! Smile

Min kæreste er amatørfotograf med ok udstyr, og pg.a. mit lave budget, vælger jeg at holde mig til det, men tak for tilbuddet Wink

Tak til i andre, der har svaret også Smile

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:32

Helt i orden.

Held og lykke med det :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 20:45
Du kan også prøve at spørge Event4fun.dk

E-mail:Kontor:22187600 eller 22187601Sted:
Ballerup, Denmark

Hvis du snakker med Christian han er en flink fyr som også udlejer: rodeotyr/ rodeogris/ rodeorudolf .

Mvh.

Thomas Bonde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)