Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør Søges - HTML / CSS / SWF og Javascripting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmør søges - til fremtidigt samarbejde af faste månedlige programmeringsopgaver.

Dine færdigheder:

- HTML/CSS

- SWF / FLV (videoafvikling, online streaming med hidden source)

- Javascripts

- ".htaccess" / login, brugeradministration

Derudover vil det være en stor fordel hvis du har viden om eller hurtigt kan tilegne dig viden om følgende:

- Simpelt brugerforum - comment-system, voting-system og debatfunktion der kan integreres i html men styres via en online login-access (cms).

Om dig forventer vi at:

- Du kan din programmering til fingerspidserne og kan levere varen hurtigt og overholde aftalte deadlines da det er årsagen til at vi skifter samarbejdspartner.

- Du er villig til at arbejde ud fra fastprisaftaler og har en realistisk tilgang til prisniveauet. Dvs. konsulentlignende timepriser er absolut udelukket.

- Du er bosat i København, på Sjælland eller Lolland/Falster. Fyn & Jylland er ikke interessant da vi ønsker at minimere transporttid og omkostninger i forbindelse med møder. Vi er selv beliggende centralt på Sjælland.

Første opgave:

Første opgave vi skal have løst her-og-nu, er opsætning af et videomodul for en kunde, og vi vil benytte denne opgave som prøvekanin for et fremtidigt samarbejde hvor vi måler på leveringstid, kvalitet og pris.

Send os en mail på kristensen.consult@gmail.com - med en ultra-kort beskrivelse af dig selv, dine programmeringsmæssige færdigheder samt erfaring.

Ser frem til at høre fra dig! ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads,

Jeg har sendt dig en mail hvor jeg fortæller lidt om hvem jeg er og hvad jeg kan :-)

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)