hejsa jeg har en rengøringsfirma og jeg søger arbejde som underlevrandører her er nogle tip om hvem jeg er og hvad jeg haver håber at høre fra hver og jeres gode meninger Group inal service er et ny åbnet rengørings firma som arbejder som underleverandør af de stor store rengørings firmaer i Danmark. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet til at yde en god service. Group inal service består af 4 medarbejdere, 2 kvinder og 2 mænd. Udover disse står en del andre også til rådighed hvis der skulle være behov for mere arbejdskraft. "kernen" på de 4 medarbejdere har gjort rent siden 1996 og vi ville starte vores eget rengøringsfirma. Så hvis du / i skulle have brug for en ekstra "hånd", står vi gerne til rådighed og kan både arbejde i morgen timerne og aften nat timerne. For yderligere oplysninger kan i kontakte mig
Vi arbejder med rimelige priser i forhold til mange andre underleverandører. ”så tænk lige over det en gang til”
Her er et udpluk af de former for rengøring vi udfører.
-Almendelig rengøring af kontorer. -Skole rengøring. -Trappevask. -Rengøring efter håndværkere. -Hovedrengøring. -Kvartals rengøring.
-Rengøring af institutioner. -Rengøring af kantiner. -Privat rengøring. -Rengøring af klinikker. -Flytte rengøring. -Slut rengøring. -Kælder rengøring.
-Rengøring af loftsrum og kælderrum.
|
Jeg vil umiddelbart tro, at I får en noget lang og tung opstartsperiode uden en hjemmeside. Har I en på vej, eller? Og har I sendt et salgsbrev ud til nogen virksomheder?
Mvh
Thomas Thomsen www.tt-tekstforfatter.dk