Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peugeot 407 - er den god?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-09-2006 17:38:56 Forfatter:Stones

Hej

Inden for nogle måneder vil jeg nok skille mig af med min højt elskede Renault Megane, som har tjent mig godt..

Vi bliver måske i det franske, altså bilmæssigt, og jeg har set mig lun på en Peugeot 407 fra 2004 - til 2006.

Er der nogen der har erfaring - gode som dårlig med sådan en??

Vil gerne høre om nogen der e.v.t. har sådan en i diesel, og om denne har levet op til de km/pr. liter som der er forskrevet?

Tak for hjælpen

M.v.h.

Stones

www.sw-handel.dk - ej bilhandler men så meget andet..

Hej,

Jeg er meget tilfreds med min Peugeot 407 2.0 , har haft den siden Maj. 2005 og har ikke haft nogen af de problemer beskrevet i tråden her og har heller ikke hørt at det skulle være generelle problemer. Jeg har kun gode erfaringer med bilen....      

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:20
Så må du være en af de få der er tilfreds
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:44
Dato: 20-11-2006 17:20:17 Forfatter: Pers29 Så må du være en af de få der er tilfreds

sådan noget vås at lukke ud, det er helt klart en god bil. og der er da heller ikke problemer med 400 serien..

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:17
Er også ejer af en 407 SW med 55000 km på bagen.. har haft den i 1 1/2 år og er meget tilfreds..
Altid en lille men...har også haft problemer med at pærerne konstant springer, som Miker skriver. Skiftede pærer med 1-2 mdr mellemrum, men fik et råd om at skifte den ud fra en 60W til en 50W pærer og har ikke haft problemer de sidste 4 mdr. Miker skriver også at airconditionanlægget "går ned", det har jeg oplevet 1 gang, bilens computer skriver noget med økonomi mode. Men virkede igen efter bilen var standset..
Kan man leve med disse ting, har man efter min mening en dejlig bil
Mange andre bilmærker har også en masse fejl, syntes mine ligge i småtings afd. Har heller ikke hørt den skulle have alvorlige fejl

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)