|
Dette indlæg er et blandet forsøg på at få oplysninger/hjælp, og et "jeg må komme ud med mine aggresioner inde jeg besøger kommunen-indlæg, for jeg er rødglødende!". Jeg har en kontakt i det offentlige, jeg bad kigge mine oplysninger igennem i CPR registeret, og her står det at jeg først fik Dansk statsborgerskab da jeg blev 11 år Indtil da havde jeg ikke Dansk statsborgerskab. Jeg spurgte min kontakt om hvor jeg havde statsborgerskab indtil mit fyldte 11. år, og vedkommende svarede, "Ukendt myndighed".Altså jeg er pludselig kommet til landet som 11-årig... Eneste forklaring jeg kan se på dette er, at min far er født i Nederlandene og altid var Nederlandsk statsborger, kan det have nogen som helst betydning? Jeg er født i Danmark (Dansk mor) (Nederlandsk far), har altid boet her og har indtil jeg fyldte 17, stået i min mors pas. Mit spørgsmål er, hvordan får jeg oplysningerne i CPR registeret ændret, så jeg står til at have haft Dansk statsborgerskab hele livet? Hvem skal jeg kontakte for at få det ændret? Kommunen, staten? MAN KAN SGU DA IKKE BARE FORSVINDE! FOR FANDEN! (undskyld skulle lige afreagere!). |
Dimitri..... hvem er han? Er du sikker på, at du eksisterer? 

Jeg ville starte på folkeregistret i din egen kommune. Her kan du få oplysningerne helt præcist, og du kan spørge om dine muligheder. Hvis du her skulle møde en "skrankepave", som absolut ikke har tid til at besvare dine spørgsmål, kan du få ham eller hende til at give dig en adresse, hvor du kan stille spørgsmålet skriftligt. Den offentlige myndighed, som du retter dit skriftlige spørgsmål til er i følge forvaltningsloven forpligtet til at svare - og så må du tage den derfra.
Jeg har stor forståelse for, at du gerne vil fremstå "så dansk som muligt". Det er ikke til at forudsige, hvilke uhyrligheder, der i fremtiden vil blive sat i værk for at forhindre folk som er mindre danske end gennemsnittet i at føre en fornuftig tilværelse.
mvh Hans
Bliv gratis medlem
Indtil da havde jeg ikke Dansk statsborgerskab. Jeg spurgte min kontakt om hvor jeg havde statsborgerskab indtil mit fyldte 11. år, og vedkommende svarede, "Ukendt myndighed".
til dig