Hej alle jer Aminoer. Jeg driver sitet www.jonatan.dk som ligger hos scannet. Jeg er selv en total mutant til at rode med det tekniske, design etc. og vil gerne have lavet en helt ny hjemmeside, godt nok med de samme vare. Jeg kan nævne et stort iritationsmoment som det køre hos Scannet, f.eks.: Jeg har jeg har en model sko i 10 forskellige størrelser, hvis jeg skal rette pris, tekst eller andet vedr. denne model så skal jeg ind seperat i hver størrelse og rette til!!! Jeg vil høre om der er nogen med den fornødne viden til både programmering og design der vil gå ind i projektet? Hvis jeg kan få opbygget en ny side vil jeg droppe Scannet aldeles omgående. ( De er søde rare og hjælpsomme derinde, men deres system er ikke optimalt for mig, ja og jeg ved godt det skal ramme bredt) Jeg venter spændt |
Hjææææælp, vil du bygge nyt site for mig
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hej :) Har du kigget i manualen til ScanNet-systemet? :) Den metode jeg tror du bruger nu, udfra det du beskriver, er at du opretter et produkt for hver skomodel du har. Sådan kan man sagtens gøre, men det er - på længere sigt - som du har opdaget, en smule ufleksibelt. Derfor kan du med fordel benytte dig af produktvarianter.. kig i manualen på: http://www.scannet.dk/webshop/manual/ - under produktvarianter. Hvis du har brug for at koble billeder osv. sammen med produktetvarianterne skal du kigge under avancerede produktvarianter. Jeg/Vi vil med glæde sælge dig en hjemmeside og en webshop, så du er velkommen til at kontakte mig via email eller PM med dine ønsker, hvis du vil have et prisoverslag. Med venlig hilsen Simon Justesen Freestyle Design I/S info snabela freestyledesign dot dk |
Vi kan sagtens sætte noget sammen til dig. Det er jo det vi gør :) Du kan skrive eller ringe med de helt konkrete opgavespecifikationer så vi kan sætte et endeligt tilbud sammen. Det skal lige siges at vi ikke er så billige med vores webshop da vi udvikler det fra bunden specifikt til dig, så hvis budgettet er stramt kan man jo lave en løsning med at du f.eks. kunne købe en standardiseret webshop (med de specifiktaioner du ønsker) og så kunne vi implementerer den i siden (designmæssigt og teknisk) Lige til sidst; vores sider virker i firefox og tja alle de ander browsere. Det er måske også lige en ting som du skal være ops på når du vælger en leverandør. Lige pt er der over 1/5 af internetbrugerne i europa der har firefox som primær browser og så vil jeg tro der er en god slant der bruger Safari eller en eller anden spændende mozilla clon (ud over firefox). For mig personligt virker det meget uprofessionelt hvis en side ikke bare virker når man går på den. Peder s Jensen TakeTwo I/S Klostertorvet 6-8 8000 Århus C www.taketwo.dk Mail: psj@taketwo.dk Tlf 40685707 |
Hej alle. Ja jeg ved den ikke kan åbnes i Firefox og har ringet og brokket mig over det. De lød nærmest overrasket, og den første jeg talte med påstod han havde siden ånbnet i Firefox! OK, jeg prøvede igen og fik et par andre til at åbne den i Firefox, og ganske rigtigt, den kan. Jeg ringede igen og han lød overrasket og prøvede at bortforklare, men hårdst presset indrømmede han til sidst hvad jeg selv kunne konstaterer, nemlig den ikke kan køre i Firefox. Der må jeg godt nok sige jeg tabte en del for Scannet, det stå ingen steder at læse og at de endvidere ikke er ærlige omkring det er da hamrende iriterende og uproffessionel. Er der nogen der kan give et bud på hvad en hjemmeside vil koste! |
Til gengæld kan den ses i Internet Explorer 7 RC 1, så den er forberedt til Microsofts nye browser, der kommer på markedet inden længe. Men man kan håbe at de er opmærksomme på problemet med at den ikke kan vises i Firefox. Der er en voksende brugerskare, der benytter netop den browser, som Peder beskriver i et tidligere indlæg. Så det er nærmest et must at den burde virke i de nyeste internetbrowsere. |
Hej igen. Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der erfaring med at lave hjemmesider i osCommerce (er det sådan det hedder?) . Det jeg gerne vil have lavet er en hjemmeside der kan det samme som www.jonatan.dk men der er ting og features der skal tilføjes. Ting som ikke kan laves med denne Scannet løsning. F.eks. skal vi under admin i den nye hjemmeside kunne opdatere en sko, f.eks en Converse All Star sort som kan købes i 12 varianter fra str. 35 til str. 46, med ny tekst eller en ny pris .f.eks nedsætte prisen fra 500.- til 449.- uden at man skal ind under alle de forskellige størrelser! Men kan gøre det i et "hug". Eller er det for avanceret?? Kom stadig gerne med et tilbud på at lave den nye side. |
Hej Du har jo fået svar på den fejl, du har begået mht. de 10 produkter, så den er der vel ikke mere tvivl om? Du har udnyttet style sheet i Webshoppen, men du mangler at indsætte én meget vigtig kode i dit style sheet for at det virker i Firefox: Gå ind under Style Sheet / Venstre menu / Links. Der går du til "Eget style sheet" og indsætter præcist dette - minus gåseøjne: "float: left;". Så virker det fint i Firefox, og så er der jo ingen grund til at skyde på shoppen eller systemet. Det skal bare bruges rigtigt, såmænd :-) |
Alt det, du efterlyser, er standard funktioner i ScanNet WebShop - ganske enkelt. Jeg vil anbefale dig den online manual, der er link til i toppen af din administration. Alternativt er du velkommen til at kontakte os - vi har bygget tæt ved 100 WebShops med ScanNet, og du kan se enkelte eksempler her: http://www.concept-i.dk/webshop.html |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)