Da jeg ikke længere synes jeg har den fornødne tid til at vedligeholde sitet med nyheder ol. og da jeg samtidig vil være ked at lade det lide døden så vil jeg lige høre om der skulle være en interesseret og mulig køber iblandt jer Aminoer.
Lidt om Danskbold.dk: Danskbold.dk har idag lidt over 14.000 besøgende pr. mdr. Sitet ligger på side 1 i google på søgeord som "Dansk fodbold" og "SAS Ligaen"
Hvis i skulle være interesseret så send mig en besked på webmaster (at) danskbold.dk og få nærmere besked.
Det er korrekt at den ligger nr. 5 på sas ligaen og nr. 2 på dansk fodbold. Jeg sagde jo også kun at danskbold.dk er at finde på side et på netop disse søgeord. Jeg skriver ikke at sitet ligger nr.1.
Jeg har ikke nogen indtægter ved siden af adsense. Jeg har ikke haft tiden til at opsøge de potientielle indtjeningsmuligheder.
De 14.000 besøgende kommer fra søgemaskiner, fodboldklubber og andre siders links til siden og så er der en del tilbagevendende traffik. Jeg bruger ingen form for betalt markedsføring af sitet.
Skriv endelig hvis flere spørgsmål skulle trænge sig på.
Så ganske enig, men kan da godt forstå at det kunne være interessant at vide - for ved at sammenligne priser får man jo et billede af de værdier man selv måtte besidde
Tak for jeres forståelse. Jeg kunne også godt selv bruge en retningslinie for hvad et site skal koste for det er pokkers svært at finde en pris der både er realistisk og samtidig også er tilfredstillende for både køber og sælger.