Jeg er vildt imponeret over din beskrivelser af dine designs. Din opsætning er en smagssag, og jeg vil nok beholde den som den er. Det gør ikke noget at læseren skal scroll for at komme videre til det næste design eller præsentation, da læseren bliver draget at det visuelle og dine super beskrivelser. 10/10 |
Tak allesammen - hvor er det bare rigtigt lækkert med input (og de rosende ord :)
Jeg har rettet en række stavefejl og omformuleret nogle sætninger hist og her, samt indsat forslaget til en ny tekst på forsiden - og det er rigtigt, det lyder lidt mere prograsseivt på den måde.
Forsidebillederne sidder jeg og roder med - og da jeg viste siden til en veninde igår, vile hun også klikke på billederne (som det er nu er det ét stort billede) - så det må jeg få lavet om.
Mht. SEO, så er det for mig at se ikke måden man får kunder på, når man tilbyder grafisk design. Man kan jo nærmest fodre svin med designere og folk der tilbyder logoer osv., og en god placering i en søgemaskine er jo ikke det samme som, at man så også er en god designer, vil jeg mene..
Men endnu engang 1000 tak for alle jeres kommentarer - de kan virkelig bruges :)
Mvh David
-