Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Kære aminoer

Nu har jeg ENDELIG fået taget mig sammen til at lave en hjemmeside til mig selv. I de 9 år jeg har haft mit lille firma, er det gennem tiderne kun blevet til et 'skilt' med kontaktoplysninger - men nu kan man altså se lidt mere.

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har kommentarer og om den virker i jeres forskellige browsere.

Link: http://www.davidchristensen.dk/beta

På forhånd tak :)

David
-

Jeg er vildt imponeret over din beskrivelser af dine designs.

Din opsætning er en smagssag, og jeg vil nok beholde den som den er. Det gør ikke noget at læseren skal scroll for at komme videre til det næste design eller præsentation, da læseren bliver draget at det visuelle og dine super beskrivelser.

10/10 Yes for hele hjemmesidens udtryk.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:10

Tak allesammen - hvor er det bare rigtigt lækkert med input (og de rosende ord :) 

Jeg har rettet en række stavefejl og omformuleret nogle sætninger hist og her, samt indsat forslaget til en ny tekst på forsiden - og det er rigtigt, det lyder lidt mere prograsseivt på den måde.

Forsidebillederne sidder jeg og roder med - og da jeg viste siden til en veninde igår, vile hun også klikke på billederne (som det er nu er det ét stort billede) - så det må jeg få lavet om.

Mht. SEO, så er det for mig at se ikke måden man får kunder på, når man tilbyder grafisk design. Man kan jo nærmest fodre svin med designere og folk der tilbyder logoer osv., og en god placering i en søgemaskine er jo ikke det samme som, at man så også er en god designer, vil jeg mene..

Men endnu engang 1000 tak for alle jeres kommentarer - de kan virkelig bruges :)

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39

Jeg ville lave lidt struktur over siden ,med en menu , jeg kunne ikke helt overskue siden, skulle side lidt tid og finde ud af hvordan jeg kontaktet dig , vidste jeg var kunde der ønsket et design ville jeg gerne hurtigt kunne finde en kontrakt side og lidt info om dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:59

Hej Mikael. Jeg har siddet og opdaret lidt på siden her til aften, så måske har den ikke helt fungeret - men øverst på siden er der en menu, som jeg har forsøgt at gøre netop så overskuelig som mulig, hvor mine kontaktoplysninger står i højre side. Derudover er der en profil-side, hvor man kan læse lidt om mig (selvom jeg må medgive, at det ikke er meget, da jeg åbenbart har fået en slags 'skriveblokering' :)

Men, tak for din kommentar :)

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:43

Synes din side er nem og overskuelig - og dejligt at den er så..... anderledes!

Men jeg vil også klikke på billederne på forsiden, så håber du finder en løsning på det :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 10:21

Tak Beck - det er da rart at være anderledes på en dejlig måde Cool

Og, ja, jeg må få gjort noget ved de forsidebilleder..

Tak :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30

Det ser fint ud men dit cvrnr læser skype som et tlfnr.

hl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:05

siden virker nu sidste gang tjekket på et forkert tidspunkt .

God overskuelige menu , flot design Smile

med du må simpelthen skrive mere i den profil beskrivelse ,lave evt. et med cv udannelse job alt muligt der er relevant skriv en masse ideer ned , spørg dine venner , kone , kæreste mv. hvad de synes du er god til.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Nobrainer Web Skrevet kl. 10:39

Hej David,

Synes du har lavet noget fedt design på dine opgaver.
Derfor synes jeg også du burde vise det mere frem på forsiden f.eks. måske bare de seneste opgaver.

Synes også du skal overveje at lave dine menu punkter som tekst, eller sagt lidt mere generelt, du skal tænke SEO.
Du kunne også gøre det nemmere for brugere at se hvad de kan/skal klikke på.

Lidt info om SEO (http://www.seomoz.org/blog/the-web-developers-seo-cheat-sheet)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)