Jeg skal have lavet nogle H1,H2,H3 .... tags på mine sider på min Dandomain shop: www.greenen.dk
Dog har jeg kigget rundt i diverse tråde her på amino og generelt på nettet uden at blive helt klog på hvordan man sætter det ind i en Dandomain Shop så det virker korrekt.
I stedet for at bruge WYSIWYG-editoren, skal du ind og indsætte Hx-tagsene direkte i html-koden. (Klik på "html", "kilde" eller hvad knappen nu hedder i editoren, så kommer du ind, hvor du kan indsætte dine tags vha <h1> og </h1>
Du skal igang med den advanceret designer. Få lavet din varekort skabelon og vareliste skabelon så ProductName og CategoryName bliver smidt automatisk ind.
Og ja, så skal du som Frank siger igang med din editor på dine almindelig egne sider.
Jeg har hidtil gået ud fra at det felt som hedder "headline" (bruger engelsk-sproget version) øverst på den side hvor man redigerer forsiden i DanDomain er det samme som h1? Og at man ved at benytte dette felt ikke behøver anvende html kodning?
Der har tidligere haft en stor betydning, mener der er lidt i tvivl om hvad stor værdi google tildeler det idag, men som udgangspunkt vil jeg altid anbefale at bruge h1, h2 og h3 til dine sider.