Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet linkkatalog

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer

Først og fremmest vil jeg lige sige hej til jer - det er min første gang på Amino.

Som overskriften antyder, så har jeg været med til at skabe et helt nyt linkkatalog. Sitet har til formål at hæve standarden af danske linkkataloger og udelukkende henvise til gode og solide websites i Danmark. Derfor har vi en række skærpede krav til vores ansøgere, herunder krav til indhold, struktur, omdømme og selvfølgelig gode, unikke og præcise beskrivelser af websitet. Alt dette for at sikre, at vi kun optager kvalitetslinks.

Jeg er af den klare overbevisning, at et godt linkkatalog tjener primært to formål for tilmeldte links. Det ene er at skabe en menneskelig trafik fra linkkataloget til det andet website, det andet og måske vigtigste, at hjælpe tilmeldte websites til højere placeringer i Google og andre søgemaskiner gennem effektiv linkbuilding og høj linkjuice fra linkkataloget.

Og derfor - nu kommer det nok ikke som nogen overraskelse - har jeg og mine samarbejdspartnere i skabelsesprocessen haft stor fokus på søgemaskineoptimering, og at danne et anderledes, unikt og struktureret linkkatalog. Og nu står det nye SEO linkkatalog så mere eller mindre færdigt og klar til at blive taget i brug.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres umiddelbare indtryk af websitet, og hvis I skulle have eget website og interesse, tilføje jeres link som forhåbentlig udviser en vis kvalitet :)

Hvis du har lyst, kan du eventuelt læse mere om linkkataloget på:

VIPlinks.dk - Linkkatalog med gode links

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:14

Har lige tilføjet et link til Billige mobiler så må vi jo se om det lever op til Jeres kvalitets krav Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:16

Så er min hjemmeside tilføjet. En teaser på 300 tegn samt en beskrivelse på mindst 800 tegn er ikke så lidt:)

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:19

Så er jeg kommet igennem et meget lang beskrivelse Smile af www.sliknet.dk

Håber da jeg kommer med i det fine selskab.

Ellers dejligt enkelt at tilmelde sig - bortsat fra den lange beskrivelse...

Lækkert og enkelt design i har lavet, og nemt og overskueligt opbygget.

Held og lykke med sitet

Mvh

Jesper

Tilmeldt 21. Oct 09
Skrevet kl. 16:05

Tak for jeres tilmeldinger.

Ja, det er nogle lange beskrivelser der skal til. Min holdning er, at dem der ikke orker at skrive en god og lang beskrivelse af deres website, heller ikke fortjener at få sit link i linkataloget. Linkbuilding tager lang tid hvis det skal gøres ordentlig. På den måde er det så vidt smart nok at få filteret dem fra, der ikke vil skrive de relativt lange beskrivelser.

Lige nu må jeg indrømme at jeg er lidt uoplagt. Jeg sidder hjemme med en streng forkølelse og kan knap nok koncentrere mig om at skrive det her indlæg. Jeg skal dog nok få gennemset de ansøgninger jeg har modtaget, enten i dag eller i morgen.

I må have en god resterende lørdag og I er naturligvis stadig velkomne til at ansøge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:10

VIPlinks:

Kommer der en mail når ens ansøgning enten er optaget eller afvist?

Tilmeldt 21. Oct 09
Skrevet kl. 16:23

Ja. Der bliver udsendt en mail hvis en ansøgning godkendes, afvises delvist (I så fald skal der ændres noget før en godkendelse kan finde sted) eller fuldstændig afvises.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:26

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:47

Jeg synes websitet er nemt at gå til - og ser godt ud :)

Under "ansøg om optagelse" - i første afsnit, har I et link til betingelser (som jeg kom til at klikke på, da jeg havde udfyldt alle felter), dette link åbner ikke i nyt vindue - og derfor mistes alle indskrevne data (skrev heldigvis i word og copy/pastede Smile)

ved ikke om vores webshop www.aaplus.dk lever op til jeres kvalitetskrav - men nu er den da tilmeldt.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)