Hej Aminoer Først og fremmest vil jeg lige sige hej til jer - det er min første gang på Amino. Som overskriften antyder, så har jeg været med til at skabe et helt nyt linkkatalog. Sitet har til formål at hæve standarden af danske linkkataloger og udelukkende henvise til gode og solide websites i Danmark. Derfor har vi en række skærpede krav til vores ansøgere, herunder krav til indhold, struktur, omdømme og selvfølgelig gode, unikke og præcise beskrivelser af websitet. Alt dette for at sikre, at vi kun optager kvalitetslinks. Jeg er af den klare overbevisning, at et godt linkkatalog tjener primært to formål for tilmeldte links. Det ene er at skabe en menneskelig trafik fra linkkataloget til det andet website, det andet og måske vigtigste, at hjælpe tilmeldte websites til højere placeringer i Google og andre søgemaskiner gennem effektiv linkbuilding og høj linkjuice fra linkkataloget. Og derfor - nu kommer det nok ikke som nogen overraskelse - har jeg og mine samarbejdspartnere i skabelsesprocessen haft stor fokus på søgemaskineoptimering, og at danne et anderledes, unikt og struktureret linkkatalog. Og nu står det nye SEO linkkatalog så mere eller mindre færdigt og klar til at blive taget i brug. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres umiddelbare indtryk af websitet, og hvis I skulle have eget website og interesse, tilføje jeres link som forhåbentlig udviser en vis kvalitet :) Hvis du har lyst, kan du eventuelt læse mere om linkkataloget på: VIPlinks.dk - Linkkatalog med gode links På forhånd tak. |
Har lige tilføjet et link til Billige mobiler så må vi jo se om det lever op til Jeres kvalitets krav