Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg bedst markedsføring

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sørensen:
Hvis du ønsker et meget proffesionelt hjemmeside system, så kig på Magento hos www.getashop.dk eller kontakt www.powerhosting.dk. Se evt. www.trendfighter.dk som er lavet på dette system, kan virkelig anbefales.

Hej René tak for linket Smile

Morten Nielsen:
Vi ved også godt at vi på stående fod har det mest prangende design (vi benytter en osCommerce-løsning), men vi har simpelthen lige nu ikke råd til at få udviklet vores eget design. Hvad koster sådan noget egenligt cirka?

Før I går ud og markedsføre noget (og kaster grunker efter dette), ville jeg gøre noget ved designet. Hvis I udstråler "kedelig standard webshop" så kan I heller ikke tiltrække kunder i et så konkurrence præget marked. Hvis der ligger 5 fysiske butikker side om side med ca samme varer og priser, ville I så gå ind i den butik der lignede Magasin eller den der lignede Rema 1000? Lige meget hvor mange plakater I sætter op med navnet og adressen på jeres butik, ville det så stadig ligne Rema 1000. Ja sorry. Havde I været i et lidt mere niche præget marked var den måske gået, men børnetøj? Den går sgu ikke.

Du spørger til prisen, desværre arbejder vi som René skriver udelukkende med Magento. Til gengæld kan vi levere en køreklar shop med et professionelt design til kun 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway.

Læs evt. mere på http://getashop.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:47

Hej alle, endnu engang tak for svar.. Lige nu er vi igang med at finde ud af mulighederne for en ny brugerflade, for vi kan godt selv se at det ikke holder i længden...

Hårdt arbejde er min specialitet, det er jeg heldigvis vant til, men når man ikke ved hvad man skal stille op, er det sgu dejligt med et forum som Amino :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten. Fedt svar fra de andre kunne ikke have svaret bedre selv :)

De messer jeg taler om er selvfølgelig i udlandet - da du kan finde nogle lækre og unikke produkter - som du derved kan få noget omtale på.

og på den måde skille dig ud fra konkurrenterne samt skabe en efterspørgsel på lige netop de produkter som kun du har..

Geeked og til sidst en lille skæg bemærkning.. Trendfighter???? LOL.. siden er super pæn - og Magento er et fint system.. som Joomla - der også er gratis..

men trendfighter..hahaha.. sorry.. et morsomt navn.. så den bliver nok sidende Big Smile

Ellers har alle besvaret ret professionelt - og det er sejt at vide at folk faktisk godt kan give gode råd på Amino også. 

Med Venlig Hilsen

Claudio

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:52

Ja det anede mig at det var i udlandet.. Så må jeg lige se om jeg kan finde nogle, der er vel nogle stykker i Frankfurt (der er der altid messer).. Mon ikke der også er lidt i Hamborg? Nogen der ligger inde med oplysninger om børnetøjsmesser i udlandet?

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 12:23

Du skriver blot til det pågældende lands ambasade ( tyske)- så sender de en liste over messer - eller noget kontakt info.Cool

og så se dette link fra Google.

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=children's+fair%2Bgermany&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Messerne i Tyskland er blevet splittet op - så det er lidt besværligt.. men held og lykke

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:07

Mange tak Claudio, det er sgu en stor hjælp Big Smile

Så ved jeg hvad jeg kan planlægge.. Nogle af de leverandører der har stande på forskellige messer ser ud til at have produkter der også kan sælges på det danske marked, så det er godt nok...

Dejligt med god hjælp Yes

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:56

Det er bare i orden-  jeg har jo prøvet det før og designer og handler selv læder tasker af alle typer :-)

så joh.. man skal være på messer.. bare pas på alle de andre fj...  jeg mener konkurenter der alle vil have det samme produkt. en sådan messe er kæmpe kæmpe stor. så kom super tidligt. skab overblik. og slå til :-)

held og lykke

Hilsen

ClaudioYes

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:59

Det vil jeg helt sikkert tage til efterretning. Endnu engang mange tak... Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)