Vi ved også godt at vi på stående fod har det mest prangende design (vi benytter en osCommerce-løsning), men vi har simpelthen lige nu ikke råd til at få udviklet vores eget design. Hvad koster sådan noget egenligt cirka?
Før I går ud og markedsføre noget (og kaster grunker efter dette), ville jeg gøre noget ved designet. Hvis I udstråler "kedelig standard webshop" så kan I heller ikke tiltrække kunder i et så konkurrence præget marked. Hvis der ligger 5 fysiske butikker side om side med ca samme varer og priser, ville I så gå ind i den butik der lignede Magasin eller den der lignede Rema 1000? Lige meget hvor mange plakater I sætter op med navnet og adressen på jeres butik, ville det så stadig ligne Rema 1000. Ja sorry. Havde I været i et lidt mere niche præget marked var den måske gået, men børnetøj? Den går sgu ikke.
Du spørger til prisen, desværre arbejder vi som René skriver udelukkende med Magento. Til gengæld kan vi levere en køreklar shop med et professionelt design til kun 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway.
Hej alle, endnu engang tak for svar.. Lige nu er vi igang med at finde ud af mulighederne for en ny brugerflade, for vi kan godt selv se at det ikke holder i længden...
Hårdt arbejde er min specialitet, det er jeg heldigvis vant til, men når man ikke ved hvad man skal stille op, er det sgu dejligt med et forum som Amino :-)
Ja det anede mig at det var i udlandet.. Så må jeg lige se om jeg kan finde nogle, der er vel nogle stykker i Frankfurt (der er der altid messer).. Mon ikke der også er lidt i Hamborg? Nogen der ligger inde med oplysninger om børnetøjsmesser i udlandet?
Så ved jeg hvad jeg kan planlægge.. Nogle af de leverandører der har stande på forskellige messer ser ud til at have produkter der også kan sælges på det danske marked, så det er godt nok...
Det er bare i orden- jeg har jo prøvet det før og designer og handler selv læder tasker af alle typer :-)
så joh.. man skal være på messer.. bare pas på alle de andre fj... jeg mener konkurenter der alle vil have det samme produkt. en sådan messe er kæmpe kæmpe stor. så kom super tidligt. skab overblik. og slå til :-)
held og lykke
Hilsen
Claudio
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904