Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign mit logo (Meget specificeret opgave)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det du ønsker er det som man i den grafisk branche kalder "Spec-work" - Spekulativt arbejde. Du vil gerne have en professionel ydelse, men er bare ikke villig til at betale det den koster.
Jeg er ret sikker på at du ikke for en professionel grafiker/designer til at gå med til de betingelser, og skal jeg være helt ærlig kan jeg ikke lade være med at blive en smule forarget.

Jeg vil istedet henvise dig til www.designoutpost.com som er en hjemmeside der udelukkende laver spec-work. Det foregår på den måde at du smider din projektbeskrivelse ind på forumet samt hvor meget du er villig til at betale til "vinderen" og en deadline. De forskellige "designere" lægger så deres forslag direkte ud i dit indlæg og du kan så til sidst frit vælge hvem du vil betale for logoet.

Jeg vil dog ikke anbefale siden til folk der vil have professionelt stykke arbejde - pris og kvalitet hænger jo nu engang uløseligt sammen ;)

Hvis det skulle have interesse, vil jeg selvfølgelig gerne udarbejde et logo for dig for de 1500 kr. (med ordrebekræftelse vel at mærke)
Og jeg fremsender også gerne eksempel på logoer for tidligere kunder.
Du kan kontakte mig på www.inmedia.dk/Kontakt.html

Mvh. Mikkel Johansen, Inmedia

www.inmedia.dk

Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:13
Dato: 28-09-2006 22:04:55
Forfatter: Anders Rasmussen
Logoerne må for min skyld gerne vises frem. Jeg havde bare ikke lige mulighed for at uploade dem nogen steder, så jeg sendte en mail i stedet. Måske kan du uploade dem til coolerkit.dk/et-eller-andet?

Nu har jeg oploadet dem på www.peecee.dk

http://peecee.dk/?id=5340
http://peecee.dk/?id=5341
/Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:19
Dato: 28-09-2006 21:55:01 Forfatter: CoolerKit Denmark
Hej Hans,
Nu syntes jeg du drager forhastet konklusioner
/Thomas

Indrømmet - jeg var lidt hurtig på aftrækkeren.

Jeg tror, du ville få et bedre resultat - altså et bedre logo, hvis du valgte en grafiker, som du har tillid til og som ville blive ved med at rette indtil du var tilfreds.

Det er den metode, jeg bruger overfor mine logokunder - mottoet er: Vi lirker til det virker.

Med din metode får du ikke fat i dem, der har nok at lave - og hvorfor har de mon nok at lave????

mvh Hans

EDIT: quote-koderne stod altså rigtigt - jeg ved ikke, hvad der sker.

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:39
Hej Thomas

Ja det er jo altid rart at kunne spare penge, men mon det er en god ide at spare på dit logo?

Det virker som om du selv har en ide om hvordan du gerne vil have dit logo, så hvis du giver nogle gode og klare retningslinier kan du sikkert få en fast pris på sådan en opgave, så du ved hvad din udgift bliver.

Jeg synes nu du skulle være åben over for nye ideer fra en e.v.t. tegner idet du jo gerne skulle skille dig lidt ud fra mængden, så det er dig man får øje på og husker!

Marianne

Tilmeldt 12. Sep 06
Skrevet kl. 22:52
Ja, man kan sige mit første indlæg bærer præg af at jeg ikke vidste hvordan det var bedst at gribe dette an på...

Og det er da helt rigtigt, at mine forventerninger ikke spiller sammen med hvad jeg ønsker at give i første omgang.

Nu ser jeg hvad min nuværende designer kan komme op med. Hvis det ikke virker, så må jeg jo finde ud af hvem jeg så går til. : )
/Thomas

Tilmeldt 12. Sep 06
Skrevet kl. 23:14
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:24

Ja, den sorte er ret fed. MEN: Problemet med dit nuværende loge, alle dem du linker til og de 4 forslag, du har fået lavet her er det samme: Man kan ikke se, hvad du laver. De ligner et logo for et firma der producerer eller sælger dybfrysere eller fryserum.

Hvis du kan leve med det, så køb dog dit favoritlogo. Det koster 750 kroner.

Det helt rigtige logo til dit firma skal fortælle, at du sælger kølere til computere. Det er en indviklet sag at få illustreret, men ikke umuligt.

Hvis jeg skulle tegne dit logo, ville jeg starte med et par udkast i stil med: En computer indstøbt i en isblok eller en computer med lange, spidse istapper eller en smilende CPU med et snefnug, istapper eller indstøbt i en isblok. Eller noget i den stil.

Sådan noget kan en dygtig tegner lave, men ikke for 1500 kroner.

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:39
Jeg vil bare - ligesom alle andre opfordre dig til enten at tage din
opgave til DesignOutpost, eller købe dit favoritlogo, fra listen... og
så vil jeg sige, at jeg synes at kritiken af DesignOutpost, var lige
vel hård.  Jeg ser gang på gang derinde, fede oplæg, der bliver
slagtet af kunden. Designerne (mange af dem) er der som sådan ikke
noget galt med. Deres problem er bare, at de sjældent står fast og går
med på at lave for mange ændringer, ofte til det dårligere. Men for
dig, som kunde er det vel bare dejligt. Et helt korps af designere, der
hopper på tungen - og du slipper med et beløb, som det du nævnte
her.  Hvad mere kan du bede om? :-)

.. og så ville du også slippe for de sure opstød, som du får herinde...
og jeg må indrømme, at min galde også lige vender sig engang, når jeg
ser denne her slags postings.. som jeg synes er oftere og oftere
efterhånden. På sites som DesignOutpost har designerne godkendt at
arbejde på førnævnte vilkår. Det har vi andre ikke. Tag din forretning
hen, hvor den hører til.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:04
Hov - mit opstød var kun surt, fordi jeg ikke syntes, han behandlede sin "egen" designer unfair.

Jeg er ikke sur over, at han ikke vil have det bedst tænkelige logo ved at køre en ordentlig kreativ proces.

Jeg er faktisk også ligeglad med, om han husker, at hans logo skal kunne klare at blive vist i S/H.

Og om hans designer husker at lave logoet i et format, så det ikke mister kvalitet  ved at blive blæst op på siden af en supertanker, rager mig en høstblomst.

CoolerKit spiller i lotteriet - det er der mennesker, der bliver rige af, så det er helt fint med mig.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Enig, Hans. Det er netop de ting, man får ved at gå til en professionel og få det lavet ordentligt fra bunden... et produkt, der rent faktisk kan bruges i alle tænkelige situationer, og hvor der er taget stilling til tingene. For nogen er det vigtigt, for andre øjensynligt ikke. Det må de selv om.

Jeg har dog oplevet, at folk efterfølgende (og som regel når tiden ikke er til det) må ud og få et logo rentegnet, så det også kan bruges i en anden situation end lige på internettet.

Jeg kan ikke lade være med at tænke i alle de baner, da det er det, jeg nu engang er uddannet til  En arbejdsskade kan man vel kalde det...

KH: Bettina

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)