Hej Jeg har længe haft ambitioner om at ville noget på nettet. I de gode gamle pionertider var jeg heldig at købe domænet www.counter-strike.dk og drev et stort online community. Det blev siden solgt til Boomtown. Siden da har det været småt med ideer, indtil jeg fik ideen om at starte et forum op www.plantedebat.dk - det er ikke særlig stort eller velbesøgt - her i sommers nåede det dog næsten op på 100 brugere i snit. Jeg har også www.plantforums.net som egentlig bare er et forsøg på at have en engelsk variant. Pt. er jeg dog i den heldige situation at jeg er blevet udlært i min branche (den finansielle sektor) og ikke er i et firma der afskediger. Det betyder, at jeg har penge til at placere i de projekter jeg involverer mig i for første gang i mange år. Da jeg desværre ikke har knowhow på programmeringsniveau, søger jeg en som evt. kunne være interesseret i at være med i fx. Plantedebat eller Plantforums - et slags partnerskab 50/50. Det behøver heller ikke lige være disse 2 projekter / sider. Har du selv en god ide til et community er jeg evt. interesseret. Jeg vil kunne ligge penge hvis det er påkrævet for de ting der skal til samt agere webmaster, stå for eksterne samarbejde, salg, konkurrencer, content m.m. Du har lysten, viljen til at være med til at skabe et community. Det er aldrig garanteret at det bliver vildt succesfuldt så du skal gøre det fordi du synes det er sjovt, kunne være lærerigt og udfordrende. Du kan være igang med at lære programmering eller du kan være ekspert med samme interesse som mig - uanset så vil jeg gerne høre fra dig. |
Hej M,god ide du fik der med counter-strike tilbage i tiden :-)
har du overvejet et andet ord for plantforums.net, det første jeg kom til at tænke på var fabrik og factory og anlægge fabrik og ikke et plante forum, måske plantingforum.net var bedre?
vh Tom , all the best