Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af denne shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

jeg/vi er netop gået i luften med denne netshop der henvender sig til træbranchen. Den er så godt som færdig.

Men jeg manglet et "syn" udefra, og vil derfor gerne modtage ris/ros - således at vi kan vurdere og forbedre.

Link: www.thranenetshop.dk

På forhånd tak.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:29

Hej Thrane

Tillykke med dine nye side. Synes den virker meget overskuelig og gennemtænkt. Vil helt sikkert føle mig godt tilpas, og tryg, ved at skulle handle på din side (nu står jeg ikke lige og mangler en spånsuger så det bliver nok ved tanken:) )

lige et par ting:

på denne side går dine rammer (frames eller hvad man nu kalder dem) ind i hinanden; http://thranenetshop.dk/produkter/47-securkuttere/914522-securkutter-122x-40x40-z4/. Ved ikke om det gælder for andre sider også.

Overvej dine forside produkter - der er virkelig mange at skulle scrolle igennem - de forsætter langt ned. Nogle der er tilbud på andre er vist bare nomalpris. Dem der er tilbud på vil det være en god ide at sætte et spar "xx %" eller spar "xx kr." skilt på. Ellers skal læseren selv sidde og trække de lidt utydelig røde gennemstreget tal fra den aktuelle pris - Hjælp dine kunder!

For overskuelighedens skyld kunne du måske lade dine gode forside tilbud rotere hvis du stadig vil have ligeså mange eller så bare skær dem ned til ca. det halve.

Mine kommentar - take it or leave it. Du er i hvert fald på rette vej.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:06

Hejsa! :-)

Til at starte med - rigtig flot hjemmeside! Super lækker.

• Jeg ville nok kigge lidt på din menu der er lidt med navigationen.
  • I dit logo ville jeg nok gøre klingen lidt tydeligere, eller træet.
  • Mht. dine kategorier, så kan du måske bruge dette link til noget: http://thorborg.tv/fokuser-paa-maalgruppe-glem-noerderne.html (ved ikke om det er aktuelt)
  • Som der bliver sagt ovenover, så er der noget med rammerne på siden under produkterne..
  • Søgeknappen ville jeg nok ændre til en knap hvor der står søg..

Det var hvad jeg lige kunne finde :-)

Held og lykke med projektet!

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)