Hej Aminoer. jeg/vi er netop gået i luften med denne netshop der henvender sig til træbranchen. Den er så godt som færdig.
På forhånd tak. |
Hej Thrane
Tillykke med dine nye side. Synes den virker meget overskuelig og gennemtænkt. Vil helt sikkert føle mig godt tilpas, og tryg, ved at skulle handle på din side (nu står jeg ikke lige og mangler en spånsuger så det bliver nok ved tanken:) )
lige et par ting:
på denne side går dine rammer (frames eller hvad man nu kalder dem) ind i hinanden; http://thranenetshop.dk/produkter/47-securkuttere/914522-securkutter-122x-40x40-z4/. Ved ikke om det gælder for andre sider også.
Overvej dine forside produkter - der er virkelig mange at skulle scrolle igennem - de forsætter langt ned. Nogle der er tilbud på andre er vist bare nomalpris. Dem der er tilbud på vil det være en god ide at sætte et spar "xx %" eller spar "xx kr." skilt på. Ellers skal læseren selv sidde og trække de lidt utydelig røde gennemstreget tal fra den aktuelle pris - Hjælp dine kunder!
For overskuelighedens skyld kunne du måske lade dine gode forside tilbud rotere hvis du stadig vil have ligeså mange eller så bare skær dem ned til ca. det halve.
Mine kommentar - take it or leave it. Du er i hvert fald på rette vej.