|
Hej alle, Lige en lille ting mere jeg fandt i gemmeren som faktisk er ret nice.. gi et bud! |
Den ser spændende ud. Ved du om det er muligt at få fat i forbrugsstoffer og lign. i DK og har du en prisidé
Debat
|
Hej alle, Lige en lille ting mere jeg fandt i gemmeren som faktisk er ret nice.. gi et bud! |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
Den ser spændende ud. Ved du om det er muligt at få fat i forbrugsstoffer og lign. i DK og har du en prisidé |
|
|
Nu skriver Kenneth jo, at han har en i gemmerne og mon ikke han godt vil sende den indenfor landets grænser og (Forhåbentlig da) Ttil en anden pris ![]() |
, jeg har snakket med producenten og han var endda interesseret i at købe dem tilbage for 1500 stykket... men vil da hellere sælge dem til nogen der får en større værdi ud af dem he he |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
|
|
|
|
|
|
Beklager, så har jeg ikke læst indlægget godt nok. Du hiver da godt nok mange spændende ting frem af gemmerne i dag Kenneth :) Har du mere grej liggende? |
|
|