Hej alle, Lige en lille ting mere jeg fandt i gemmeren som faktisk er ret nice.. gi et bud! |
Den ser spændende ud. Ved du om det er muligt at få fat i forbrugsstoffer og lign. i DK og har du en prisidé
Hej alle, Lige en lille ting mere jeg fandt i gemmeren som faktisk er ret nice.. gi et bud! |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
Den ser spændende ud. Ved du om det er muligt at få fat i forbrugsstoffer og lign. i DK og har du en prisidé |
|
Nu skriver Kenneth jo, at han har en i gemmerne og mon ikke han godt vil sende den indenfor landets grænser og (Forhåbentlig da) Ttil en anden pris ![]() |
![]() |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
|
|
Beklager, så har jeg ikke læst indlægget godt nok. Du hiver da godt nok mange spændende ting frem af gemmerne i dag Kenneth :) Har du mere grej liggende? |
|