Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til flere domæner

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Han svarer ikke på om de kan ligge på samme netværk, men blot om cross-linking mellem dem.

jo, for det er taget ud af en længere debat om det er skadeligt at have flere relaterede sites liggende på samme server og om man får nogen form for penalty hvis man linker imellem dem. Og der er svaret "nej" så længe det er "organic and useful", såvel som "organic and useful" links. Og så længe det ikke er 100+ sites med samme indhold.

Det er både hvad G's egne folk siger, og hvad min egen erfarring er med over 10 år i branchen

Så længe man kan svare "ja" til om man formidler brugbare information og links for brugerne, så kommer man generelt ikke galt afsted. Men når man kun linker for at booste sin egen rank, så sætter man røven i klaskehøjde.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Niels:

Han svarer ikke på om de kan ligge på samme netværk, men blot om cross-linking mellem dem.

jo, for det er taget ud af en længere debat

Jeg forholdt mig kun til det du citerede og da du ikke leverede et link til resten så kunne jeg ikke se i hvor du fik det fra.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)