Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode printere sælges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har følgende printere m.m stående jeg ikke bruger længere og derfor vil sælge for en god pris... gi et bud!

1 stk. Minolta magicolor 2200

1 stk HP color laserjet 4600 inkl. toner 2 rød, 3 gul, 1 sort og 1 blå.

1 stk Brother HL-7050

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

Kunne du tænke dig at bytte med en Lexmark Optra R+ der kun har udskrevet 650.000 sider?

Hvor mange har de enkelte printet/hvor gamle er de?

Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 13:03
Hej Tommy,

Jeg ved ikke helt hvor gamle de er eller hvor meget de har printet, men de ser helt nye ud.

Jeg vil helst ikke bytte mig til endnu en printer men har du evt. andet jeg kan bruge er det da oplagt ;-) , jeg står faktisk og mangler en fyr der kan få mit crm-system til at spille sammen med mit telefonomstillingsanlæg

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Det med printeren var ment som en joke, med 650.000 print er den hvis ved at være på vej mod pension :)

Det med CRM-systemet lyder da ganske interessant. Du vil gerne have systemet til automatisk at finde oplysninger frem på den kunde der ringer, udfra nummerviser funktionen? Jeg kan dog se på dit postnummer at det er lidt langt væk, men mon ikke der er nogle software-studerende på CBS, der kunne tænke sig sådan noget hardware og lidt praktisk erfaring? :)
De er helt vilde med at få noget på CV´et derovre, så det er altid en god gulerod at bruge :)

Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 13:38
God, idé der Tommy, den tror jeg da lige jeg vil forfølge... update følger! :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 09:17
Ubrugt toner kan jeg sikkert sælge for dig.

Jeg er ny i dette forum, men har en web-butik med mere end 28.000 relationer mellem maskine og tilbehør.

Toner kan tages i kommission, men det skal forblive på din adresse til kunden har indfundet sig.

Giv mig en mail wia vor web-shop.

Med hilsen fra Bent, A&B

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)