Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gentagne klik på samme adwordsannonce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om man fra samme pc inden for kort tid kan klikke mange gange på samme adwordsannonce - udelukkende for at tappe ens konto for penge ?

Jeg spørger fordi jeg har på fornemmelsen at den nogle gange forekommer for mine egne annoncer.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:31
Der er ikke noget der forhindrer en bruger i at klikke alle de gange han vil på en AdWords annonce. Men google siger at de har forskellige filtre, der begrænser "click fraud". Hvordan det virker, fortæller de i sagens natur ikke. Men man kunne måske forestille sig, at hvis der fra samme ip-nummer bliver klikket flere gange inden for en afgrænset periode, tæller det kun for én gang.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:48
Så vidt jeg ved, så opdager google kun fraud hvis det bliver anmeldt... Det er vist en manuel process at vurdere om klik er ugyldige. Men måske Mikkel DeMib er bedre til at svare på det spørgsmål?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:59
Dato: 29-09-2006 00:47:52
Forfatter: pbtryk.dk
Så vidt jeg ved, så opdager google kun fraud hvis det bliver anmeldt... Det er vist en manuel process at vurdere om klik er ugyldige. Men måske Mikkel DeMib er bedre til at svare på det spørgsmål

Google har flere automatiske check. Et af dem er blandt andet at klik fra samme maskine som har tilmeldt sig adwords ikke tæller. De har også tidligere udtalt at de har flere automatiske check, men at de ikke kan oplyse detaljer da de jo ikke ønsker at hjælpe fraudsters.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:46
Apropo emnet, så har google lige tabt en sag i USA hvor de har haft nogle ansatte til at sidde og klikke på deres egne google adwords reklamer. Må indrømme det kun understreger min mening om dem.

Hvis jeg bare lige kunne finde det link igen hvor jeg har læst det, hm.

mvh

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:57
Dato: 29-09-2006 21:45:40 Forfatter: misel

Apropo emnet, så har google lige tabt en sag i USA hvor de har haft nogle ansatte til at sidde og klikke på deres egne google adwords reklamer. Må indrømme det kun understreger min mening om dem.

Hvis jeg bare lige kunne finde det link igen hvor jeg har læst det, hm.

mvh

Ja, det link ville jeg hundme også gerne se Jean-Michel....jeg har svært ved at tro, at Google skulle være så stupide....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)