Er der nogen der ved om man fra samme pc inden for kort tid kan klikke mange gange på samme adwordsannonce - udelukkende for at tappe ens konto for penge ? Jeg spørger fordi jeg har på fornemmelsen at den nogle gange forekommer for mine egne annoncer. |
Gentagne klik på samme adwordsannonce
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Google har flere automatiske check. Et af dem er blandt andet at klik fra samme maskine som har tilmeldt sig adwords ikke tæller. De har også tidligere udtalt at de har flere automatiske check, men at de ikke kan oplyse detaljer da de jo ikke ønsker at hjælpe fraudsters. |
Apropo emnet, så har google lige tabt en sag i USA hvor de har haft nogle ansatte til at sidde og klikke på deres egne google adwords reklamer. Må indrømme det kun understreger min mening om dem. Hvis jeg bare lige kunne finde det link igen hvor jeg har læst det, hm. mvh |
Dato: 29-09-2006 21:45:40 Forfatter: misel Apropo emnet, så har google lige tabt en sag i USA hvor de har haft nogle ansatte til at sidde og klikke på deres egne google adwords reklamer. Må indrømme det kun understreger min mening om dem. Hvis jeg bare lige kunne finde det link igen hvor jeg har læst det, hm. mvh Ja, det link ville jeg hundme også gerne se Jean-Michel....jeg har svært ved at tro, at Google skulle være så stupide.... |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)