Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få linkpartnere!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har lavet www.find-linkpartner.dk til alle os der gerne vil finde nogle relevante linkpartnere.

Den er helt ny, så hjælp mig med at komme igang, og tilmeld jer!

Godaften!   

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 08:32
Hej Nikolaj

Frisk initiativ.

Jeg får op til flere 404 fejl når jeg hopper rundt i kategorierne på din side.

Så er der lige pointen med at bytte links som er blevet lidt anderledes - det med reciprocal links er Google ikke vild med mere (Demokrati - hvis jeg stemmer på dig og du stemmer på mig så står vi lige - og Google annullerer vores linkpopularitet). Så folk skal helst have 2 sider at bytte links fra - eksempelvis vil jeg gerne have links til mig på ordet søgemaskineoptimering på www.strategen.dk og til gengæld tilbyder jeg så et link retur fra www.vestergade5.dk som er min firmaadresse.

Vi har diskuteret fænomænet før - og du kan se det her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1184

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:32
Hej Nikolaj

Den giver fejl 404 på kategorierne. Under tilmelding, er det ikke så klart, hvad der skal ske og hvad processen er - man skal fx ikke vælge kategori. Kunne du uddybe?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:02
Tak for indlæggende.

Alle 404 fejl er rettet. Havde stavet kategori forkert

Tak for indlægget Karsten. Jeg ved der gælder en masse forskellige ting når man linker til andre. Men www.find-linkpartner.dk er et sted hvor man kan finde interesserede relevante link partnere. Så kan man selv vælge hvilke sider, man mener der vil bidrage positivt til ens plads i søgemaskinerne. Ellers ville det hurtigt blive indviklet:)

Jeg overvejer desuden at lave en side med gode råd, så man vælger sine link partnere med omhu. hvad synes I om det?

Se nu at få tilmeldt jer folkens:)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:52
"Send" knappen dur ikke, så det er svært at få lov.

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:40
For s**** da:-D

Nu skulle den være der!

Tak for hjælpen, sig endelig til hvis der er andet:)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:43
Ok, jeg prøver igen. Hvis der stadig er problemer, så får du en melding samt en faktura for præalfatesting af site!

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:59
Hej Nikolaj!

Har arbejdet lidt med din site og oprettet 2 stk. Men som fremgår her virker det ikke som om send kanppen kører.

Giv mig besked når den er ok !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
1) En PageRank må ikke være opstillet som X, som minimum bør de være i stand til at udfylde den. Alternativt kan du selv hente PR for de enkelte sider, jeg har set det gjort før men kan ikke på stående fod huske hvordan de gjorde.

2) Når du ikke har flere linkpartnere, hvad så med et punkt der hedder Alle Kategorier? Så slipper man for at klikke sig gennem hver enkelt kategori, for at finde de par stykker der er.

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:03
Hej alle.

Nu skulle fejlene være rettet. Jeg har testet mailformen, den ser lidt sjov ud, men virker!

Jeg håber at jeg har placeret dem rigtigt, der har tilmeldt sig - Der var en fejl så fik ikke kategori med i mailen.

Tommy: Tak for indlægget.

Mobildiskotek Forza der har et x i pagerank, er min egen side. Der er ingen tilgængelig information om pagerank endnu, da jeg lige har fået lavet ny side.

Jeg undersøger selv siderne hvis der ikke er skrevet pagerank under tilmeldelse.

Den med alle kategorier samlet lyder fin, den vil jeg benytte mig af, når jeg har tiden.

tak for hjæpen, det er bare super!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)