Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB sticks med firma logo

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

”Dog er det vigtigt at fastslå, at et forholdsvis stort kvantum kræves.( <1000 )”

Nu betyder <1000 jo mindre end 1000.

Så endnu har vi ikke fået at vide, hvor få man kan købe af JAJ til 65 kroner stykket.

Prøv igen JAJ.

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:20
Nej det var skam oprigtigt nok. Jesper skrev Hej Jaj, og velkommen til her på amino  og det ville jeg bare lige takke for.

Bare se her hvordan kommunikationen driller, du (kenneth) tror jeg er ironisk.........så prøv at forstille dig at sidde til bords med en kineser. Der er virkelig ikke noget at sige til, at det hele glipper en gang i mellem, når vi i lille Danmark ikke engang kan finde ud af det.

Nå hvorom alting er.

Brian: tak for dit råd. Det kan ikke betale sig for mig at sælge i så små portioner. Er klar over at jeg kunne sætte prisen op og derved udligne forskellen ved de øgede administrationsomkostninger. Fordelen ligger endvidere også i, at jeg får trykt firma logo i Kina (bare rolig jeg har kvalitets kontrol på mine varer).

Ville også bare lige stikke en finger i jorden for at se hvilke fisk der opholdte sig i Amino-akvariet. Jeg skal nok kigge forbi når jeg er nede på nogle mere menneskelige kvantum.

Tak for nu

John Jensen

Tilmeldt 27. Sep 06
Skrevet kl. 23:24
Bo du har selvfølgelig ret (>) en tyrkfejl.....men tror du forstod
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:52
Velkommen til Amino :)

Du skriver følgende:
Dato: 27-09-2006 22:33:26 Forfatter: JAJ

Mine USB sticks er naturligvis fra Kina (afspejler sig vidst også i prisen), men jeg giver naturligvis 2 års garanti.

Hvad består din garanti i? Med garanti mener du så købelovens 2 års reklamtionsret?
Der er strengt taget forskel på garanti og reklamationsret,

"Garantien skal stille forbrugeren bedre end købeloven
Hvis sælgeren vælger at give en garanti, skal forbrugeren have nogle fordele, som den almindelige reklamationsret ikke giver. Fx ved at garantien er længere end den 2 årige reklamationsret, eller ved at den dækker fejl, der ikke er omfattet af købeloven."
Kilde: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/27/

Har du mulighed for at skaffe dem i eks. 1 GB?

Tilmeldt 27. Sep 06
Skrevet kl. 01:12

I er godt nok kvikke her på de sene timer....eller er i?? 

Jeg er naturligvis opmærksom på markedsføringsloven § 4 og for den sags skyld også købelovens § 54

Vil så også lige gøre opmærksom på at du henviser til forbrugerkøb. Der er stor forskel på forbrugerkøb og handelskøb.

Reklamationsfrist og garanti

Forbrugerkøb: Købeloven opererer med en relativ og en absolut reklamationsfrist. Den relative reklamationsfrist siger, at såfremt en forbruger ønsker at påberåbe sig en mangel, skal dette ske inden rimelig tid efter, at forbrugeren har opdaget manglen. Gives meddelelse inden 2 måneder efter forbrugeren har opdaget manglen, er dette altid rettidigt.

Den absolutte reklamationsfrist er på 2 år, hvorfor mangler, der ikke er påberåbt inden 2 år efter varen er overgivet, ikke kan gøres gældende.

Handelskøb: I handelskøb kan købeloven fraviges ved aftale. Dvs. sælger har mulighed for frit at bestemme hvilken indeståelse/forpligtelse, man ønsker i forbindelse med salg. Dette sker typisk i sælgers salgs- og leveringsbetingelser. Bemærk at salgs- og leveringsbetingelser kun kan indgå i aftalegrundlaget, såfremt det fremsendes til køber, før aftalen accepteres. Der er således ikke nok at fremsende salgs- og leveringsbetingelser sammen med faktura, ordrebekræftelse eller lign.    

Såfremt andet ikke er aftal

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:49
JAJ: gider du ikke lige sende et billed af de USB sticks?

Gerne nogle med forskellige logo og uden?

qpox.amino (snabel-a) gmail (prik) com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:21
Kvikke og kvikke, jeg vil nok nærmere sige vågne :)

Hvad dækker dine to års garanti så over, helt specifikt?

Taler vi stadig 1000+ stykker? Hvad ligger prisen for en 4 GB på?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)