Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB sticks med firma logo

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er

Hvis nogen skulle være interesserede i 128 mb usb sticks med eget logo, er i velkomne til at skriv jeres mail i denne tråd. Om disse usb sticks kan jeg fortælle, at det er højkvalitets sticks og at prisen ligger på omkring 65 kr. pr styk. (inkl. logo) Dog er det vigtigt at fastslå, at et forholdsvis stort kvantum kræves.( <1000 )

God dag

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:49
Hej Jaj, og velkommen til her på amino.

Nu kan jeg se det er dit første indlæg - men jeg tror at du får mere ud af at poste lidt info herinde. Hvem der producerer, usb specs, lidt om jer osv...

;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:16
Dato: 27-09-2006 16:49:10 Forfatter: Jesper Skov Hej Jaj, og velkommen til her på amino.

Nu kan jeg se det er dit første indlæg - men jeg tror at du får mere ud af at poste lidt info herinde. Hvem der producerer, usb specs, lidt om jer osv...

;-)

HØRT...!

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 18:16
Måske 1000 stk. er lige i overkanten til brugere på Amino (ja, selvfølelig med undtagelse af at man kan bruge den til gave\reklame)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:31
Det var trist med det store antal. Jeg skal kun bruge 120 stk.s, så jeg søger andetsteds... eller rettere: Dem, jeg har forespurgt hos, svarer ikke, så jeg skriver nok en anden tråd og beder om gode råd :-)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:01
Prøv Langenhoff promotion i Vejle de er gode.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 20:46
Der vil jeg nok også prøve - da jeg også kun skal bruge ca. 100 stk. - tak for rådet :-)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:33
Fair & square..

Lidt specs. High speed data transfer: læser 1000kb/s og skriver 950kb/s, shockproof and magnetism proof, 20 Gram, at least 10 years of data retention with 1.000.000 times storage.

Mine USB sticks er naturligvis fra Kina (afspejler sig vidst også i prisen), men jeg giver naturligvis 2 års garanti. De er fremstillet i et lækkert design. Billeder kan fremsendes ved eventuelle forespørgsler.

Tak for den behagelige tone, man føler sig jo helt velkommen.

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 22:41
"Tak for den behagelige tone, man føler sig jo helt velkommen."

Det var intet "ondt" fra min side -ville blot informere dig om at det sikkert er MANGE herinde som er interesseret, men dog knapt så mange som skal bruge på den anden side af 1000 - hvis der er nogle.

Blot venligst ment herfra.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:41
Du er skam velkommen!

Måske skulle du prøve med noget pulje-salg, hvor du kunne sælge dem i portioner af 100-200 af gangen og så samle sammen til en større samlet ordre i Kina?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)