Kære Amino''er Hvis nogen skulle være interesserede i 128 mb usb sticks med eget logo, er i velkomne til at skriv jeres mail i denne tråd. Om disse usb sticks kan jeg fortælle, at det er højkvalitets sticks og at prisen ligger på omkring 65 kr. pr styk. (inkl. logo) Dog er det vigtigt at fastslå, at et forholdsvis stort kvantum kræves.( <1000 ) God dag |
USB sticks med firma logo
Nu kan jeg se det er dit første indlæg - men jeg tror at du får mere ud af at poste lidt info herinde. Hvem der producerer, usb specs, lidt om jer osv... ;-) |
// Jesper Skov
HØRT...! |
|
|
|
Fair & square.. Lidt specs. High speed data transfer: læser 1000kb/s og skriver 950kb/s, shockproof and magnetism proof, 20 Gram, at least 10 years of data retention with 1.000.000 times storage. Mine USB sticks er naturligvis fra Kina (afspejler sig vidst også i prisen), men jeg giver naturligvis 2 års garanti. De er fremstillet i et lækkert design. Billeder kan fremsendes ved eventuelle forespørgsler. Tak for den behagelige tone, man føler sig jo helt velkommen. ![]() |
Det var intet "ondt" fra min side -ville blot informere dig om at det sikkert er MANGE herinde som er interesseret, men dog knapt så mange som skal bruge på den anden side af 1000 - hvis der er nogle. Blot venligst ment herfra. |
Måske skulle du prøve med noget pulje-salg, hvor du kunne sælge dem i portioner af 100-200 af gangen og så samle sammen til en større samlet ordre i Kina? |