Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på hegn ved byggeri

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 00:43:34 Forfatter: Lars C
NB. Jeg har ladet mig fortælle, at man bruger noget væske til at forhindrer gnister ved opbremsning af tog, i at sætte sig fast forruden af lokomotiver - samme væske skulle være eminent til at forhindre lim og spraymaling i at hænge fast på den behandlede overflade. Jeg kender dog ikke importøren af produktet, men det ved dsb nok alt om.

Det lyder som et trick man også ville kunne opnå med et tykt lag vaseline.  DET gad jeg godt at se. En lyserød vaselineindsmurt mus på et stort kulsort offentligt hegn.

Derudover er Thomas Iversen selvfølgelig helt på rette spor i sine betragtninger.

MEN, man kan også tage bekymret-hatten af, glemme sin kommunikationsuddannelse og bare leve livet. Så vil en enkelt lyserød mus i nederste højre hjørne på en stor sort flade måske give en sjov, ulovlig og arty (branding)-effekt i retning af: "Vi vil hellere have flot ulovligt tryk og vaseline end grimt ulovligt plakatkaos." Jeg glæder mig personligt til komme forbi sådan en væg, hvor bagmanden ovenikøbet ikke insisterer på, at jeg død og pine skal have stoppet firmanavnet ned i halsen. Måske opdager jeg aldrig, at det er en reklame (juhuu!). Jeg synes musen er smuk i sig selv - hvis der ikke er for mange af den.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 19:50
Lav en aftale med byggeherren, så det er lovligt.

Lav sort baggrung og 99% grå mus. Lav 1 lyserød mus med et kodeord eller nummer på.

Lav en overskrift. Find den lyserøde mus.... fra ... (dit firma)

Dette nummer skal bruges af forbipasserede til at opnå en gevist hos jer eller mulighed for at deltage i en konkurrence.

Det giver opmærksomhed, noget at tale om og mulighed for presse = guerilla marketing.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 10:59
Dato: 08-11-2006 19:50:24 Forfatter: Holger
Lav en aftale med byggeherren, så det er lovligt.

Lav sort baggrung og 99% grå mus. Lav 1 lyserød mus med et kodeord eller nummer på.

Lav en overskrift. Find den lyserøde mus.... fra ... (dit firma)

Dette nummer skal bruges af forbipasserede til at opnå en gevist hos jer eller mulighed for at deltage i en konkurrence.

Det giver opmærksomhed, noget at tale om og mulighed for presse = guerilla marketing.

Fed ide.....

jeg synes sq også der mangler nogle lyserøde mus på de danske byggepladser...:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)