|
Hej Aminoer, Jeg har en masse USB 2 kabler i forskellige længder og stadig i orginal indpakning liggende.... ca. 4000 stk :-) er der nogle af Jer der har lyst til at købe dem er i meget velkommen til at give mig et bud. |
USB 2 kabler sælges
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
USB kabler? det er jo mangle forskellige... ca. 4000? gider du ikke lige tælle dem for et mere præsis tal? :) |
|
|
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
|
|
Hejsa Jeg vil tro at du skal være heldig at få 2-3000 for hele skidtet. Et kabel kan i dag indkøbes hos en distributør for gangske få kroner. |
, nå anyway hvis der er nogle der står og mangler må de sige til...hent selv kabler 2 kr stykket... jeg er netop blevet distributør |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem
, nå anyway hvis der er nogle der står og mangler må de sige til...hent selv kabler 2 kr stykket... jeg er netop blevet distributør