Hej Aminoer, Jeg har en masse USB 2 kabler i forskellige længder og stadig i orginal indpakning liggende.... ca. 4000 stk :-) er der nogle af Jer der har lyst til at købe dem er i meget velkommen til at give mig et bud. |
USB 2 kabler sælges
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
USB kabler? det er jo mangle forskellige... ca. 4000? gider du ikke lige tælle dem for et mere præsis tal? :) |
|
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
Hejsa Jeg vil tro at du skal være heldig at få 2-3000 for hele skidtet. Et kabel kan i dag indkøbes hos en distributør for gangske få kroner. |
![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)