Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB 2 kabler sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har en masse USB 2 kabler i forskellige længder og stadig i orginal indpakning liggende.... ca. 4000 stk :-) er der nogle af Jer der har lyst til at købe dem er i meget velkommen til at give mig et bud.

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:33
er det A-B kabler?

USB kabler? det er jo mangle forskellige...

ca. 4000? gider du ikke lige tælle dem for et mere præsis tal? :)

Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 09:36
Der er ialt 3480 stk Roline mini USB 2,0 Type A Male/mini 5-pin Male i længderne 1-1,8 M.

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 17:51
ok der er ikke meget gang i den her tråd.... hvad med at jeg sælger dem for 5 kr stykket... i skal bare selv hente dem i taastrup??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hejsa

Jeg vil tro at du skal være heldig at få 2-3000 for hele skidtet. Et kabel kan i dag indkøbes hos en distributør for gangske få kroner.

Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 13:51
hmmm.... der røg den fantasi om at få det samme som man gir i bilka  , nå anyway hvis der er nogle der står og mangler må de sige til...hent selv kabler 2 kr stykket... jeg er netop blevet distributør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)