Nu har jeg fået udviklet den første og største jobsøgemaskine for studerende og nyuddannede. Jeg har samlet alle studiejob, fritidsjob, studenterjob, elvepladser, trainee - og fultidsstillinger for nyuddannede på www.jobjunction.dk . Nu mangler jeg "bare" at få boostet det gode budskab. Venter spændt på at få nogle effektive og omkostningsfri tips fra jer der ude.
Prøv at se hvad jobindex gør fx. De er sikkert rigtig gode at lære af. Du kunne evt. overveje at lave et samarbejde med dem, eller få nogle annoncer hos dem (ved godt at det ikke er omkostningsfrit)
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
PR, PR og PR det er nok vejen frem. Det er i hvert tilfælde effektivt for en af dine konkurrenter i øjeblikket. Du skal bare i gang med de gode historier. :-)
Ellers kunne det måske være en ide at få nogle ambassadører rundt omkring på uddannelsesinstitutioner og lign. relevante steder, som bl.a. kunne hænge plakater op og måske lave nogle events m.m.
Derudover skal du nok sikre dig at fx. man kan splitte søgningen op i mindre områder.....fx. Salg, marketing og kommunikation (Det er langt fra det samme)
Nogle leder efter telemarketing jobs og andre efter Marketingchef jobs - Folk gider ikke at skulle sidde og kigge på alt det de IKKE søger efter.