Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing kan meget vel være din virksomheds vej til øget vækst!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Overvejer din virksomhed at benytte sig af telemarketing for at udvide kundehorisonten eller blot outsource de nuværende telemarketingsopgaver, hvis berøringsflade langt fra er på niveau med virksomhedens øvrige kompetenceområder, er svaret DamAndersen marketing.

DA-marketing er et unikt sammensat team af de suverænt bedste phonere i region Nordjylland. Brainsourcing i nøje udvalgte callcenters i regionen har sammensat denne unikke skar af kvalitetsbevidste og engageret medarbejdere, hvis spidskompetencer findes inden for mødebooking og direkte salg.

Lad os gennem en seriøs dialog i fællesskab få klargjort inden for hvilke præcise rammebetingelser din virksomhed ønsker, at DA-marketing skal varetage virksomhedens telemarketingsopgave(r).

DA-marketing - den direkte vej til kvalitetskontakter.

da-marketing.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:26
Hvad har du at tilbyde
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:29
Jeg kan se at i booker møder for IF forsikring, jeg har et bookingsystem udviklet til brug for dem (havde et andet callcenter på det tidligere) som måske kunne have interesse for jer?
Så kan assurandøreren selv hente møderne ud, og alle emner der skal ringes til lægges i systemet.

Send mig gerne en PM hvis det var noget du vil høre mere om.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)