Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modelbureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er igang med at starte et model- og eventbureau sammen med min partner, og vi har de sidste par måneder skaffet modeller og eventpiger til vores kartotek.

Og det vi mangler nu, er kunderne. Hvordan ville jeg bedst komme ud til dem? Vi er ikke så gode mht. markedsføring... Endnu!

Og det skal siges at det er fashionmodeller vi har.

Mvh

Alex Luka Ladime

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:28

Hej Alex.

Vil du ikke lige sende mig en mail, med lidt mere info, da jeg selv har brug for event piger nogle gange om året, og jeg har kontakt til en del som også bruger modeller/events piger, så mon ikke vi kan finde ud af et samarbejde Smile

Skriv til ronnie@ballonbutikken.dk.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:32

Hej Ronnie,

Jo selvfølgelig, hvad slags info vil du have ? :)

Og det lyder super godt, og vi kunne nok godt finde ud af noget.

Mvh

Alex Luka Ladime

www.la-company.dk

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:39

Hej Alex.

Du må også meget gerne smide mig en mail, jeg bruger og modeller og event piger en del gange om året til vores events og arrangementer.
kan kontaktes pr.mail : dz@likecopenhagen.dk har også en masse andre forskellige partnere som helt sikkert også kan bruge nogle :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:43

Har du en hjemmeside? Min Kæreste er Model og står og mangler lønnede model/event jobs.

kig evt. på www.Milamay.dk

Hun har en del erfaring fra Miss Intercontinental 2009 i Hvidrusland & Pt. er hun i Albanien til Miss Globe International 2009 konkurrencen de næst 2 uger, men hun skal nok svare tilbage når hun kommer hjem:)

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:47

Hej Alex.

Det du gør med hensyn til markedsføring er en hjemmeside med et yderst flot og stilfuldt design - Da det afspejler sig hos kunden for tankerne omkring modellerne. Adwords, pjece, visitkort og opsøg arrangører, lav en god deal med dem, for at bureauet får nogle gode referencer på det område, da det i starten vil være der du bedst kan sælge. Når i så har noget at fremvise, kan du kontakte magasiner, blade, designere og andre relevante folk, for at gøre opmærksom på jer selv, og fortælle at i er præcis det de søger. Det er en hård branche - Men hvor der er vilje er dér vej.

Sørg for at blive set - Vis hvad der adskiller jer fra alle andre.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:36

Hej Alex.

Vi kan godt hjælpe med jeres markedsføring.

1: Vi har et søgemaskineoptimeret CMS, der på den lange bane kan hjælpe jer til toppen af Google i de organiske søgninger.
    Een af vores hjemmesider er nr. 2/3 ved søgning på espresso ud af 34 milioner søgeresultater. Foruden selve systemet skal der dog også en del linkbuilding til på et nyt site. Vores CMS genererer super skarpe billeder. Se billederne er på Lifetime (scroll evt ned og vælg fun puf og klik billederne store)

2: Vi har kørt Google AdWords siden 2002.

3: Vi arbejder med Konverteringsoptimering og er netop startet op med Video (Full screen for bedste oplevelse)

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)