Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav mit Download site. Godt tilbud ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

PBS tillader ikke betalinger til sider sælger Digital Content som det hedder, altså dwnl. af Billeder og film via Internettet.

Du skal nok prøve og se på den mest brugte udbyder CCBILL.COM de er kanon store indenfor det marked.

Uden at jeg skal spolere noget for dig, så skal jeg hilse og sige at det marked du bevæger dig ind i er super svært at komme ind på

og du skal passe MEGET på.

Du skulle prøve at læse list på nogle af de BBS''er / boards der er indrettet til den branche, der vil du nok finde en masse god information og som forhåbentlig vil bevare dig for en masse besvær og ulykker. Jeg ved ikke om man må poste links til andre boards her, så du kan sende mig en PM hvis du vil.

Med hensyn til dit website og hvordan det skal kodes, så er min beste anbefaling, at du skal sørge for at vedkommende der laver den har forstand på branchen og kan vise dig referencer fra tilsvarende sider... det er IKKE bare et alm. website du skal have lavet.

Jeg lyder nok negativt, men der er altså penge, ærverlser og en masse besvær at spare hvis man får det her lavet rigtig fra starten af. Desuden er der en stor risiko for at du selv lukker eller bliver lukket ret hurtigt hvis ikke du gør det rigtig fra starten af.

Gud hvor lyder jeg negativ....beklager

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:40
Dato: 02-10-2006 16:34:17 Forfatter: Forcetronix.Com

Jeg ved ikke om man må poste links til andre boards her, så du kan sende mig en PM hvis du vil.

Du poster bare alle de links du kan overkomme :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:30
 okay.

Så kommer der nogle stykker her :

Et board hvor tonen kan virke meget plat, boardet er ikke at undervurdere, og hvis man prøver at bruge lidt tid på det og checker nogle af de tråde der er, så kan man finde ganske god information. Det er her de fleste i Adult branchen mødes.

Er iøvrigt ejet af Playboy.

Et væsentlig mindre board men ligeledes informationer er der nok af.

For begge boards gælder det at der er masser af ligegyldig snak i dem, og nogle af de tråde der bliver postet er måske lidt grænse overskridende, men ikke desto mindre er det her du kan finde hjælp fra dem der er i Adult biz.

Her finder du "nyheder" indenfor branchen og en del information. Du kan bl.a. klikke på nogle af de banner annoncer der som henviser til andre boards eller Informations tjænester.

Der er mange andre endnu, men jeg syntes i første omgang at du skal se dig omkring, prøv at komme i kontakt med nogen af de mennesker (MSN, ICQ, etc.) og se om du ikke kan finde en hjælpene sjæl. Når du på et tidspunkt er blevet klogere så begynd at planlæg...... Du er også velkommen til at sende mig en PM

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:36
Hej Forcetronix

Tak for info. Jeg vil kikke nærmere på de links du har givet. Du skiver noget om at blive "lukket" og jeg skal "passe på", er der noget du kan uddybe!

På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:28
Hej Texman

Som Forcetronix.Com beskriver ovenfor, bør du gøre dig væsentlige overvejelser inden du hopper ind på dette marked, jeg taler af 7 års erfaringer, og lade mig sige der har været mange nedture i den forbindelse, og jeg er først begyndt at få lidt skillinger ind det seneste år eller to.

Du bør gøre dig seriøse overvejeler over hvad du vil, og hvor du vil gøre forretning, og om der er grundlag for dette.

Du placere dig i en gråzone hvor reglerne hele tiden skifter, inden for de store betalings- og kreditkort som du skal bruge. Derfor er der stor usikkerheder forbundet, og dit site vil blive klassificeret som et high-risk site. Visa og især Marstercards regler (skulle efter sigende fylde over 3000 sider pr kortudbyder og disse er fortrolige, og gives kun til banker) er meget strenge, og de har generelt ikke haft et godt forhold til high-risk sites'ene.

Hvor vil du placere dig i branchen? TGP, AVS, Cam, Gallerier, Design, Development, Processing, video produktion, Portal, Dating, Review, Paysite eller noget helt nyt.

Hvor vil du drive din forretning? .com eller .dk eller andet.
(hvis .dk er du blevet medlem af www.dkpw.org? og hvilke venner har du fået dig her?)

Hvor vil du skaffe trafik til din sites, hvis det er paysites skal du regne med en salgskonvertering der hedder max. 1/500 og meget let kommer til at hedde 1/1000 hvis ikke dine sites er top-tunede. (her vil du være meget forsigtig når du køre Adwords :) ) Markedsførring i denne barnche er en videnskab for sig, og du skal regne med at starte fra bunden. Du skal helst op og runde 10K daglige unikke, før du har en reel forretning med et paysite, med et TGP site skal du helst op og runde mellem 50-100K. Det indebære enten at du har et godt netværk inden for branchen, eller at du har penge pungen i orden.

Du bør desuden lave nogle regnestykker. Hvad tager CCBILL? ca. 15% hvis ikke mere (ikke indkluderet andre løbende gebyr og opstartsgebyr). Affiliates som skal levere kunder (her skal du kæmpe med konkurrenter som har 10 års erfaring med salgs optimering af deres sites, og de konvertere bedre end dig) men du skal under alle omstændigheder minimum regne med 50% løbende provision til dine affiliates. Indhold til dine sider så kunderne forbliver kunder 5-10%. Support så kunderne kan få hjælp, eller en forklaring på hvorfor der bliver trukket penge på deres konto 3%. Super gode servere (afgørende) ?%. Medlemsystem gerne NATS (dyrt) eller lignende ?%. Og jeg har sikkert glemt en masse mindre udgifter, men du har da lidt at regne efter her. Husk nu momsen ellers er skatte far der med det samme, der er jo penge i adult biz :).

Dette er alle minuserne, og jeg ville gerne kunne komme med alle pluserne, men der er ganske simpelt for mange mennesker der er tiltrukket af denne brance, til at jeg kan sige at der strømmer ind med penge. Industrien er selvfølgelig stor og der er mange penge i flow, men det opvejer ganske simpelt ikke alle de webmastere der kæmper om dem.

Du skal følge dit hjerte, men du skal virkelig overveje om det er det du vil. Jeg vil på ingen måde undvære alle mine år i denne branche, det er ikke fordi der har været penge i det, men fordi konkurrencen har været så hård at SEO er blevet en leg siden hen :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)