Hej allesammen. Efter i mange år at have været selvstændig i detail branchen begiver jeg mig nu ind på et ( for mig) helt nyt forretningsområde og derfor følgende forespørgelser. Kort fortalt vil jeg have et site hvorfra kunder kan downloade film og billeder (erotik) mod betaling. Sitet skal fungere således at man kan købe forskellige antal dages medlemsskab, f.eks 3 dages medlemsskab, og det giver så kunden adgang til at downloade fra sitet. Betalingen skal foregå med betalingskort. Jeg skal skal have mulighed for delvis redigering af sitet Kunder skal have mulighed for at uploade film/billeder på sitet Sitet skal opbygges så det er optimeret til de forskellige søgemaskiner. Er der nogle af jer Aminoer der har lyst til at give et godt tilbud på opbygninge af en sådan site? Mvh Texman |
Hej Texman,
Jamen det vil vi da gerne, du skal være velkommen til lige at give os et kald en af dagene på 75 71 19 93 så kan vi snakke igennem hvad de behov er mm.
Jamen det vil vi da gerne, du skal være velkommen til lige at give os et kald en af dagene på 75 71 19 93 så kan vi snakke igennem hvad de behov er mm.
Du kan læse lidt om hvem vi er på www.venio.dk