Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange børn er der herinde

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeg savner bare generelt at vide om det er en på 14 eller en på 40 som svarer. Uanset hvordan du vender og drejer det så er der stor forskel på hvordan en teenager ser ting, og hvordan en voksen ser ting... Selvom det sikkert er ilde set - så ville jeg ikke have noget imod at amino var for 18+ Smile

Hvis du spørger om hvor længe frikadellerne skal stege, så har du ret i, at det kunne være relevant at høre svaret fra en 40+ - og er det juleklejnerne, så skulle vi måske have en 70+ på banen.

Men som flere er inde på, så er 18- ikke af vejen i mange andre sammenhænge.

Iøvrigt er der mange 18-årige (+-) der taler/skriver som om de har en årelang erfaring. Og det er altså super!!!

 

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Espresso:

Hvis du spørger om hvor længe frikadellerne skal stege, så har du ret i, at det kunne være relevant at høre svaret fra en 40+ - og er det juleklejnerne, så skulle vi måske have en 70+ på banen.

 

Ingredienser:
  • 500 g mel
  • 150 g margarine/smør
  • 130 g sukker
  • 3 æg
  • 4 spsk. fløde
  • ½ tsk. hjortetakssalt
  • skal af 1 citron
  • 1 tsk. kardemomme 
  • Ren palmin.
Fremgangsmåde: 

Blødgør smørret og rør det hvidt med sukker. Tilsæt æg og fløde og rør det godt sammen. Kom mel og hjortetaksalt i samt kardemomme og skal af citron, og ælt det hele sammen til en fast dej.
Rul dejen tyndt ud på en meldrysset plade og skær den ud til harlekin-tern med en klejnespore. Lav et snit på langs i midten af hvert kagetern og sno den ene ende af dejen gennem snittet.

Varm palminen til ca. 180° - dyp evt. en tændstik i, når det syder omkring den, har fedtstoffet den rette temperatur. 
Bag klejnerne hen til de bliver lysebrune, højst et par minutter. Tag dem op og læg dem på fedtsugende papir, til de er kolde. 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hahahaa sorry! det her rocks :-)

var der nogen der sagde 18

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone -  har du selv prøvet? ....

.... og hvor gammel er du.. (skal lige vide, om jeg kan stole på dig og din netopskrift).

Gift

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

øh - Lone.... Det var en opskrift på frikadeller, ikk?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk vredet mangen en klejne i mit liv, til trods for at jeg kun er 28. (Og i øvrigt ikke kan lave andet mad, eller bage).
Klejner har jeg altid kunnet finde ud af - også inden jeg var 18. 

Så hvem diskriminerer nu på alder?  

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

kun er 28.

Kun?? - Da jeg var 16, synes jeg en 28-årig var en plejehjemsmoden olding.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Lone S. Hansen:

kun er 28.

Kun?? - Da jeg var 16, synes jeg en 28-årig var en plejehjemsmoden olding.

 

Det er også, blandt andet derfor vi gerne vil af med dig ;-)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da kun være glad for, at jeg ikke er i stand til at se vorterne på din tud...

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Jeg savner bare generelt at vide om det er en på 14 eller en på 40 som svarer. Uanset hvordan du vender og drejer det så er der stor forskel på hvordan en teenager ser ting, og hvordan en voksen ser ting... Selvom det sikkert er ilde set - så ville jeg ikke have noget imod at amino var for 18+

Jeg lavede frikadeller første gang da jeg var 14 og de blev da ganske udmærket. Klejnerne kan jeg så ikke være med til, men jeg skriver igen, når jeg bliver 70 - eller inviterer Lone på wellness ophold hos mig i december Music

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)