Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops ud af skabet!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Det er mit indtryk, at rigtig mange af Jer har eller overvejer at starte en webshop. Derfor skal jeg høre Jer om en ting. Er I interesserede i at komme "ud af skabet" - skal forstås på den sjove måde. Jeg leger med tanken om at arrangere en messe udelukkende for webshops og andre, som henvender sig direkte til forbrugerne - komme ud og møde kunderne, præsentere Jer på den allerbedste måde, komme med nogle gode tilbud.

Der er efterhånden rigtig mange webshops, og man skal have en rigtig god en af slagsen helt fra start af, for at brænde igennem.

Jeg forestiller mig, at messen kan give nye faste kunder, medlemmer til nyhedsbreve, hits på hjemmesiden og synlighed.

Lad mig høre fra Jer!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:23
Vi har allerede deltaget på 3 messer, netop for at få den personlig kontakt til kunderne, og for at fornemme, hvordan vores produkter modtages. Det er planen at deltage på lignende messer til næste år igen, det var en rigtig god oplevelse.

Venlig hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:24
Hej Lene

Tak for svaret. Hvor var I til messe henne og hvad kostede det at deltage? Skriv gerne en PM, hvis det ikke skal ud i al offentlighed.

Håber at høre fra dig

Michael Kousgaard

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 13:34
Der findes allerede store forbruger messer, men mon ikke der er plads til et par stykker mere?

Jeg vil i hvertfald gerne deltage. (Hvis prisen er rigtig)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:00
Hej Martin

Tak for kommentaren.

Det er korrekt, at der findes store forbrugermesser, så tanken er at adskille sig fra mængden ved kun at tage webshops og forholdsvis nystartede forbrugerrelaterede virksomheder med.

Det er som regel det, at jeg ikke først kan se og røre varerne, som afholder mig fra at handle mere på nettet. Kan man pludselig det samt også hilse på "de fremmede" fra cyberspace, tror jeg på at forbrugeren kommer igen (hvis alstå oplevelsen var god!)

Jeg bor selv i Vestjylland, men både Herning, Vejle og Fredericia har udemærkede steder til en messe. Hvor meget spiller det ind for Jer, hvor i landet messen ville finde sted?

Michael

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:20
Dato: 26-09-2006 13:59:39 Forfatter: FOKUS

Jeg bor selv i Vestjylland, men både Herning, Vejle og Fredericia har udemærkede steder til en messe. Hvor meget spiller det ind for Jer, hvor i landet messen ville finde sted?

Michael

De 3 nævnte byer kunne være fine, men de må nok heller ikke være mindre.

Hvad med og lave en turné?

10-12 byer rundt i landet, og rabat til udstillerne hvis de vil være med på flere.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:39
Det lyder da umiddelbart interessant. Det vil da ihvertfald være en god måde at kaste lidt fokus på online handel, og ikke mindst vise folk at der er rigtige mennesker bag den elektroniske købmandsdisk

Hvad med at lave nogle workshops af kort varighed (15-20 minutter) hvor folk kan høre om det at handle på nettet, hvad man skal være på vagt overfor, og lign. Altså workshops rettet mod forbrugerne. Man kunne jo også lave workshops for udstillerne, evt. udenfor åbningstiden, hvor de kan lære lidt om hvordan man øger omsætning og konverteringsraten.

Blot et par ideer...

mvh Carsten
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:07
Dato: 26-09-2006 12:24:20 Forfatter: FOKUS
Hej Lene

Tak for svaret. Hvor var I til messe henne og hvad kostede det at deltage? Skriv gerne en PM, hvis det ikke skal ud i al offentlighed.

Håber at høre fra dig

Michael Kousgaard

Hej Michael

Vi har været på Baby og småbørnsmessen i Århus og København, samt en lignende familiemesse i Oslo. Det sidste kan jeg ikke anbefale, det er for besværligt da Norge ikke er medlem af EU.

Pris, tja det kan jeg ikke huske, men jeg har lige fået priserne for næste år, og de er på knap 8000 i Århus og 9300 i København for 9 m2. Der er så rabat ved tilmelding til begge messer.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:01
Hej

Det synes jeg er en rigtig god ide!

Marianne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)