Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Agent

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står og mangler en agent til produktion af en jakke. det må meget gerne være indenfor EU, men andet har også interesse.

Det er i første omgang bare den ene jakke/style i min. 2 farver, men med henblik på mere.

Hvor mange stk. er krav fra fabrkken, og evt et pris forslag fra dig:)

Jakken skal sælges i egen forretning og til wholesale.

Det er en jakke med meget stor forespørgsel, og det er derfor et ønske, at få den produceret hurtigst muligt...

Giv lyd fra dig:)

En dejlig dag til alle amino'er:)

Mvh

Janni, frk. bjerke

 

 

 

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

 

Jeg sidder i et firma hvor vi producerer mange forskellige ting i østen - også tøj, her under jakker.

Du må meget gerne sende mig en mail: christian @ sun-bay.dk men nogle detaljer og kontakt informationer. Så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre!

Mvh

Christian

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Janni

Vi er et nyt åbnet import firma, som har en samlet indkøbserfaring på cirka 25 år fra mange forskellige lande i Østen heriblandt Kina, Indonesien og Korea.
Vi har også erfaring indenfor Europa, Amerika.

Vi kan godt få lavet din jakke, du er velkommen til at ringe eller sende mig en PB her på amino, hvis interesseret.

Telefon nr er 27205879

Vi har desværre ikke en side oppe og køre endnu men vores personale sidder allerede klar.

Vi trippel tjekker alle firmaer, så du ikke står med en kasse med det forkerte indhold eller der er en der bare forsvinder med dine penge.

Med Venlig Hilsen
Lasse Smith

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Frk. Bjerke. vores firma har specialiceret sig i små ordrer

og da jeg selv er produktudvikler hjælper jeg gerne med de tekniske tegniger

vi producerer i Italien (EU) - da det er tæt på og man slipper for en række udgifter

og vi har en mand på stedet til at checke kvalitet m.v

ellers har vi produktion i Peru området, Kina og i Pakistan.

vi har kort leveringstid - og du kan kontakte mig direkte for yderligere spørgsmål

 

vi producerer også: tasker i læder og PU, Jeans i Denim og andet textil.

 

Med Venlig Hilsen

 

Claudio

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Claudio,

Jeg er interesseret i at få produceret til at starte med en lille børnetøjs kollektion, og til det søger jeg agent i Pakistan, har nogle gode forslag til hvordan jeg skal gribe det an?

 

Mvh Moona

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Husk at sørge for at minimum få sendt basic pattern ud for at sikre en okay pasform, måleskema er også en rigtig god ide.
Bedste hilsner
www.pajpattern.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det har ejg da men til den slags må vi tage et lille møde - der er jo flere aspekter i det :)
du kan kontakte mig hvis du ønsker at mødes omkring din produktion.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)