Kære Martin Thorborg og aminoerne Ja så viste det sig endnu engang hvad medieomtale kan give, selvom Berlingske Tidendes overskrift om at du tager til udlandet var noget misvisende - men det viser jo blot at det negative "at du tager til udlandet" sælger bedre end blot en udvidelse af markedet. Med ovennævnte inmente synes jeg det er på tide at henvise alle aminoerne til en aminotråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7198 der drejer sig om branding af amino.dk, via en årlig aminopris - både til de tumper der simpelthen ikke forstår sig på iværksættere og en pris til dem der på højt samfundsniveau har gjort en positiv forskel for iværksætterne. Debatten om en årlig amino-pris blev startet den 15. september, der har været 67 indlæg samt 1432 besøgende, så en vis interesse er tilstede, blot ikke nok. Derfor var det måske en ide at følge debatten og komme med ideer til prisen for h.h.v. tumper og pragteksemplarerne, således at vi ender med et oplæg til hvordan vi som een stemme via amino.dk kan hædrer dem der hædres skal, samtidigt med den følgende medieomtale gør amino.dk til et sted hvor man som iværksætter kan blive bedre forberedt og stærkere i sin performance. Med venlig hilsen Lars C |
Kære Lars
Som jeg har skrevet til dig før, så har jeg lovet at tage teten vedr. en Amino pris.
Men som jeg også skrev, så har jeg pga. 2 små børn, en bog jeg udgiver i næste måned, SPAMfighter der er ved at åbne nye kontorer i 4-5 lande, diverse foredrag, Amino der skal over på en ny platform, en anden bog bl.a. om Amino, der udkommer i starten af det nye år + det løse, svært ved at finde tid til det i år.
Men jeg skal nok komme til det og jeg vil sætte pris på at i/vi ikke bruger alt for lang tid på det nu.
Dbh Martin