Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding! Alle aminoers samt Amino.dk i særdeleshed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Martin Thorborg og aminoerne

Ja så viste det sig endnu engang hvad medieomtale kan give, selvom Berlingske Tidendes overskrift om at du tager til udlandet var noget misvisende - men det viser jo blot at det negative "at du tager til udlandet"  sælger bedre end blot en udvidelse af markedet.

Med ovennævnte inmente synes jeg det er på tide at henvise alle aminoerne til en aminotråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7198 der drejer sig om branding af amino.dk, via en årlig aminopris - både til de tumper der simpelthen ikke forstår sig på iværksættere og en pris til dem der på højt samfundsniveau har gjort en positiv forskel for iværksætterne.

Debatten om en årlig amino-pris blev startet den 15. september, der har været 67 indlæg samt 1432 besøgende, så en vis interesse er tilstede, blot ikke nok.

Derfor var det måske en ide at følge debatten og komme med ideer til prisen for h.h.v. tumper og pragteksemplarerne, således at vi ender med et oplæg til hvordan vi som een stemme via amino.dk kan hædrer dem der hædres skal, samtidigt med den følgende medieomtale gør amino.dk til et sted hvor man som iværksætter kan blive bedre forberedt og stærkere i sin performance.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14
Kære Lars

Som jeg har skrevet til dig før, så har jeg lovet at tage teten vedr. en Amino pris.
Men som jeg også skrev, så har jeg pga. 2 små børn, en bog jeg udgiver i næste måned, SPAMfighter der er ved at åbne nye kontorer i 4-5 lande, diverse foredrag, Amino der skal over på en ny platform, en anden bog bl.a. om Amino, der udkommer i starten af det nye år + det løse, svært ved at finde tid til det i år.
Men jeg skal nok komme til det og jeg vil sætte pris på at i/vi ikke bruger alt for lang tid på det nu.

Dbh Martin

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:34
Hej Martin,

Var det ikke en ide at nedsætte "et råd" af 4-6 frivillige Aminoer, der melder sig og brainstormer gennem mail og møder og dernæst vender tilbage til dig vedrørende en Aminopris. Så slipper du for en hovedpine og får et færdigt projekt leveret eksempelvis til december?

Det kommer da ikke til at tage så meget af din tid trods alt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47
Dato: 25-09-2006 22:33:46 Forfatter: Den innovative
Hej Martin,

Var det ikke en ide at nedsætte ''et råd'' af 4-6 frivillige Aminoer, der melder sig og brainstormer gennem mail og møder og dernæst vender tilbage til dig vedrørende en Aminopris. Så slipper du for en hovedpine og får et færdigt projekt leveret eksempelvis til december?

Det kommer da ikke til at tage så meget af din tid trods alt.

Jeg er helt ærligt ikke vild med ideen. Jeg er meget associeret med Amino og derfor vil jeg være en del af det arbejde. Hvis i kommer med noget som jeg ikke kan stå inde for, så har i spildt jeres tid og det vil give meget dårlig stemning.
Jeg påskønner virkelig den iver og hjælpsomhed i udviser, men jeg kan bare ikke rumme mere pt.
Og når du siger december, så har jeg ikke langt fra sikkert tid i starten af det nye år, hvis det går som jeg vil, så kan i læse om nogle hæftige aktiviteret jeg måske skal være en del af i foråret, men mere om det senere.

Dbh Martin
Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 22:49
Dato: 25-09-2006 22:33:46 Forfatter: Den innovative
Hej Martin, Var det ikke en ide at nedsætte ''et råd'' af 4-6 frivillige Aminoer, der melder sig og brainstormer gennem mail og møder og dernæst vender tilbage til dig vedrørende en Aminopris. Så slipper du for en hovedpine og får et færdigt projekt leveret eksempelvis til december? Det kommer da ikke til at tage så meget af din tid trods alt.

Kære Atila,

Hvis ellers Martin T, mener det er en god ide, melder jeg mig gerne som frivillig.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:52
Hej Martin,

Det er dit valg i sidst ende, så respekt for det.

Og til Lars: Du var vist lidt for hurtig til at melde dig, Martin har mere eller mindre skudt midt forslag ned ;)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:57
Jeg tillader mig at blande mig i denne tråd, selvom jeg ikke har givet mit besyv med tidligere i den anden tråd, som Lars startede omkring dette.

Ideen er god og jeg er tilhænger af den, men da jeg læste den første tråd vedr. dette, var min første tanke "Det skal Martin da gøre". Og jeg tror (uden at vide det) at hvis man læser mellem linierne, så vil Martin også selv gerne stå for det.. Og det forstår jeg godt. Amino er Martins værk og derfor må det nødvendigvis også være ham, som sætter dagsordnen i et sådant tiltag.

Så jeg syntes egentlig at vi skal vente på et udspil fra Martin og så tage den derfra. Jeg er da helt sikker på at han tager alle de gode ideer med, som er bragt i denne og andre tråde ang. dette.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 23:22
Dato: 25-09-2006 22:56:35 Forfatter: Christobel
Jeg tillader mig at blande mig i denne tråd, selvom jeg ikke har givet mit besyv med tidligere i den anden tråd, som Lars startede omkring dette.

Ideen er god og jeg er tilhænger af den, men da jeg læste den første tråd vedr. dette, var min første tanke ''Det skal Martin da gøre''. Og jeg tror (uden at vide det) at hvis man læser mellem linierne, så vil Martin også selv gerne stå for det.. Og det forstår jeg godt. Amino er Martins værk og derfor må det nødvendigvis også være ham, som sætter dagsordnen i et sådant tiltag.

Så jeg syntes egentlig at vi skal vente på et udspil fra Martin og så tage den derfra. Jeg er da helt sikker på at han tager alle de gode ideer med, som er bragt i denne og andre tråde ang. dette.

Kære Majbrit,

Selvfølgelig skal Martin stå som den der trækker den endelig streg i sandet, m.h.t. en aminopris, ingen tvivl om! Baggrunden for at starte debattråden, var at give Martin endnu en ide til hans samlede katalog af ideer omkring amino.dk. Som det fremgår af tråden i http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7198&pageNo=2&num= stillede jeg spørgsmål til Martin, om det var en god ide - netop for ikke at overrule hans status omkring amino.dk. Desuden var der også spørgsmålet om den tid der bliver brugt til formålet, der er kun 24 timer i døgnet - og som iværksætter skal denne tid bruges på de formål der tjener den enkelte bedst. Jeg har bestemt ingen hardfeelings overfor Martin m.h.t. at han vil styre denne proces. Hvis der bliver behov for hjælp står jeg gerne til rådighed i det omfang jeg kan, på ganske frivilligt og for free basis.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:48
Lad nu Martin koncentrere sig om den bog, som vi venter os rigtig meget af og glæder os til. Det er hermed forbudt alle Amino''er at forstyrre Martin (medmindre det er meget vigtigt), indtil bogen er færdig! Forstået?

Ikke Martin?

Forresten...Hvornår var det lige at de uddrag ville blive udsendt til os Amino''er? Det må da være lige opover...
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)