Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domænenavn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!!

Efter flere råd herinde fra om at være forbeholdende med at betale 10.000.- for et domænenavn hos www.buydomains.com står jeg lidt på bar bund mht. navn på (kommende) webshop.

Meningen er at sælge kunst (maleri/keramik) og design (tøj/smykker) fra "upcomming" danske kunstnere/designere.

Mit primære marked (forestiller jeg mig) bliver uden for landets grænser - hvorfor jeg har sat mig i hovedet at jeg VIL have en .com adresse.

Derudover skal navnet fortælle noget om HVAD jeg sælger.

Sidst skal navnet være til at HUSKE - ikke mindst STAVE.

Håber nogle ordkyndige kan komme med et indput.

Mange hilsner

Tina 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:41
Hejsa,

hvad med CREATEDK.COM

Det er ledigt (lad os se hvor længe :)

hilsen

Marco

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:02
Hej Tina,

Hvad med smARTdk.com - er ledigt

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:33
Hej Tina

Vi vil gerne hjælpe dig med et navn.

Vi har været i gang med navneudvikling i nogle år og har  hjemmeside, www.Quriocity.com med en mindre bank af navne, plus at vi påtager os at udvikle for andre.

Hvis du er intereseret kan vi mødes uforpligtende for at høre mere og eventuelt se hvad du vil handle med,så vi kan gøre os nogle forestillinger med hensyn til et navn, der passer både til din personlighed og dine produkter.

MVH Trendsmission alias Peter og Bonno

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:24
Jeg har selv haft kontakt og købt et domæne fra buydomains.com, og det er muligt at forhandle om prisen. Domænet jeg var interesseret i ifk jeg for 40% af hvad de ville have til at starte med. Prøv evt. at forhandle om prisen, jeg må indrømme at jeg også var skeptisk, men det virkede og der var ingen problemer.
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:30
hej.

der er mange gode forslag allerede men jeg vil nu alligevel smide mit forslag ind også.

Jeg plejer at kigge meget på lister som denne http://www.math.ubc.ca/~cass//frivs/latin/latin-dict-full.html jeg finder ud af hvad jeg gerne vil signalere "nyheder" og vælger det ord jeg synes lyder bedst, så kan du evt. få nogle gratis forslag her http://www.nameboy.com/ , du behøver jo ikke købe dit domæne hos dem, du kan bare bruge deres værktøj til at se om der er nogle gode forslag.

Jeg kan varmt anbefale nhl-data.dk når du skal købe dit domæne, det er på ingen måde de billigste på markedet for denne service, men de er meget fleksible og deres service er noget af det bedste jeg har oplevet. Ring til dem, de kan sikkert hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)