Hej venner, Jeg er brændt inde med et usandsynligt stort parti silkeslips, som jeg og en kammerat fik produceret i Kina for nogle måneder siden. Det var meningen at vi skulle starte en slipseforretning op med eget mærke, men nu har vi valgt at fokusere på nogle helt andre forretningsområder, og skal derfor bare af med dem. Det er ikke så let, så nu vil jeg høre om der var nogle Aminoer der evt. kunne være interesserede. Kvaliteten er 100% silke, og de er syet i hånden. De ligger i en pæn æske, og der er 30 forskellige designs at vælge imellem. I kan købe 1 eller 100 stk, alt efter hvor mange slips i bruger ;-D Fragten forestiller jeg mig skal være 20 kroner pr køb, uanset antal. Så sender jeg dem som maxibrev til jer der er interesserede. Prisen er 50 kroner stykket, inklusiv moms. Jeg er åben for forhandling, men de 50 kroner ligger meget tæt på anskaffelsesprisen, fragt mv. indregnet, så der er ikke alt for meget at fire på! De forskellige designs kan ses her http://alfie.hztrading.dk og spørgsmål kan stilles på peteragholmstrand@hotmail.com . Bestillinger kan sendes til samme adresse, eller i en PM. Jeg håber at nogle af jer skulle have lyst til at forny garderoben lidt, og samtidig hjælpe mig af med en palle slips til noget nær indkøbspris :-) Mvh |
Går du med slips?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)