Hej Jeg er en ny iværksætterer og jeg har "udenfor" fuldt med og læst mange af jeres indlæg.... og kan kun give (som andre) min jubii, hvor er det pragtfuld at man kan få nogle gode tips fra jeres indlæg På denne amimo side har jeg så kunnet finde den hjælp som jeg søgte. Jeg kunne finde finde nogle gode webside designer, som jeg selv har kontaktet, via andre, som søgte hjælp til deres websider her på amino... Webdesigner som jeg så selv har kontaktet... Jeg har ikke meddelt at jeg har fundet dem på amino... Nogle har jeg prøvet at ringe til... ingen svar. Jeg har så kontaktet dem via deres "kontakt side" på deres hjemmeside, men det har knibet med tilbagemelding....jrg har nemlig ikke fået nogen tilbagemelding... hverken, at jeg/vi har fået din henvendelse og vi kontakter dig snarest eller lign.!.... (og dette vil jeg lade stå åben uden eftermæle) mvh Christina |
Tilbegemelding ti kunder
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Dejligt at få lidt ros (jeg håber da at jeg er med i puljen af behjælpelige debattører), og hvor ærgerligt at du har oplevet dårlig tilbagemeldingsfrekvens. Jeg kan ikke undskylde på andres vejne, men måske forestille mig, at som iværksætter kan det være svært at finde tid til at passe telefonen. Det bør dog ikke tilbageholde folk fra at melde tilbage, når du nu har lagt besked. Jeg håber at din oplevelse kun er midlertidig og tilfældig. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Christina Hvis du har behov for at få lidt hjælp til at ændre farver og en farve-snak, så er du velkommen til at kontakte mig her på amino, på min mail kimkleener@gmail.com, på min messenger kimkleener@hotmail.com. Du skal bestemt ikke føle, at du er alene, for det er du ikke..og for dine bekendtes vedkommende, kan der jo være flere årsager til, at de/du ikke er blevet kontaktet..det er selvfølgelig en træls oplevelse ikke at få en tilbagemelding, når du/I har foretaget den første kontakt... |
Nu ved jeg ikke hvem du har forsøgt at kontakte herinde. Men Amino er fyldt med iværksættere i alle afskygninger, nogle med store firmaer med mange ansatte, andre er små virksomheder, men der er også mange studerende, der forsøger at tjene lidt ekstra penge, og starte deres kariere tidligt. Derfor vil der også være nogle der ikke altid når en telefon når den ringer, jeg plejer som regel at sige hvis man har et fastnet nummer så bør man tage det i kontortid, er der kun et mobil nummer kan man ikke altid forvente svar. Dog mener jeg man altid bør ringe tilbage eller svare på en mail, når man har tid. Hvis du ik får svar fra nogle af de andre, skal du være velkommen til at kontakte os, jeg lover vi svarer tilbare ![]() EDIT: så var det jo en god ide at skrive hvor du kunne kontakte os - www.venio.dk |
Jeg vil såmen bare sige, at såfremt folk ikke melder tilbage, så er deres forretning efter min mening ikke seriøs nok... Hvis man har så travlt, at man ikke kan lave en tilbagemelding på en mail eller et telefonopkald, så tør jeg slet ikke tænke på servicen, hvis man har indledt et samarbejde med den enkelte! Du er meget velkommen til at kontakte mig... også selvom jeg ikke er helt klar over, hvad dit problem er. Jeg vil tage en snak med dig uanset, hvornår du ringer og melder altid tilbage på mails, som jeg har åben hele dagen. Selvfølgelig kan der være enkelte tilfælge, hvor det ikke bliver samme dag, men det er i de fåtalte dage om året, hvor jeg kunne finde på at holde ferie, som jeg altid informerer mine faste kunder om og så nu, hvor jeg står og skal til messe i Köln, hvor jeg så ikke kan garanterer at jeg får tjekket mail fredag til søndag, men derfor er min telefon alligevel åben! Du kan hente oplysninger omkring mig, mit firma eller hente kontaktoplysninger på www.helnaeshus.dk, der kan du også se nogle af de ting, jeg har lavet... |
Hej Christina Det er underligt at folk der prøver at starte en forretning op, ikke tager telefonen... det nytter ingen steder... Jeg startede selv op i 2004 med et mindre reklamebureau. Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis du stadig har brug for det... Se efter min mail, for at kontakte os... |
![]() Her i forummet er det helt lovligt at reklamere for sig selv, og tilbyde sin hjælp. |
Jeg ved ikke helt hvad du er efter, men du kan da prøve at kigge lidt på vores hjemmeside www.taketwo.dk. Og hvis det du er efter ligger inden for vores arbejdsområder kan du altid prøve at kontakte os. Pr. mail er der som regel svar på dagen (tjekker altid lige mail inden jeg går i seng, en usund vane men jeg gør det alligevel :). Jeg må nok indrømme at jeg ikke høre til de mest stabile på telefonen, men der er ganske enkelt et behov for at den er slukket en gang i mellem. Om ikke andet kan du skrive på psj@taketwo.dk eller forsøge dig med tlf: 40685707 Peder Steen Jensen P.s. Så lige et generelt spørgsmål til hele amino flokken. Syntes i det er en skidt ide at arbejde med mail som primær kunde kommunikations middel? Jeg har ikke skænket det en tanke inden jeg så denne tråd, men hvis det virker fantastisk uporfessionelt så kan det da godt være at jeg skal til at overveje mine telefonvaner. |
Nye kunder ringer ofte for at spørge til et produkt eller en løsning på deres aktuelle opgave, og næste gang man hører fra dem er oftest pr mail. Jeg tror mange foretrækker at ringe første gang, for lige at få en fornemmelse af hvem der er i den anden ende, personligt foretrækker jeg også at snakke med folk første gang og forsøger altid at tage telefonen når den ringer, men som alle andre steder kan det ske at det smutter, eller at man snakker i den. Men det kan da også tænkes at jeg er lidt gammeldags på det punkt. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)