Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job inden for IT/Webdesign

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg tillader mig lige at lave en jobsøgning her på siden Wink

Jeg er en ung mand på 25 som ønsker et job inden for it/web, da min store interesse ligger på dette område. Jeg har været på arbejdsmarkedet siden jeg gik ud af handelsskolen ind til for nyligt hvor jeg fik en meget kedelig nyhed fra arbejdsgiveren. Men det er jo også svært i denne periode hvor produktionen går nærmest helt i stå rundt omkring, så nedskæringer er stort set uundgåelige.

Mit arbejdsområde har ind til nu været inden for CNC maskiner på metalvirksomheder hvor jeg har stået for betjening, drift, service, fejlfinding osv. Så spørger du nok dig selv hvad jeg så kan tilbyde en it/web virksomhed. I de sidste 5 år har interessen for web marketing og webdesign vokset heftigt. Det er blevet til utallige timer foran computeren hvor jeg har lært en del og givet mig selv erfaring inden for webdesign samt en smule internet marketing.

Jeg har et fornuftigt kendskab til Adobe Photoshop, hvor jeg i min fritid laver web designs. Jeg brænder altid 100 % for opgaver inden for dette, så det er primært inden for web-design og – integration jeg søger et arbejde. Men også inden for salg og markedsføring.

Alt har interesse!

Jeg bor i Holstebro (Vestjylland) så hvis du/i har base her omkring så ville det være perfekt. Ellers har freelance/hjemme arbejde også interesse.

Kompetencer/viden/kendskab:

Kompetence

Erfaring

Niveau

Sidst brugt

Netværk generelt (LAN) 

10 års fritid 

1 af 5

2009

Microsoft Office (MS Office)

10 års fritid 

3 af 5

2009

Dreamweaver 

5 års fritid 

2 af 5

2009

Adobe Photoshop 

4 års fritid 

3 af 5

2009

Marketing - analyse 

4 års fritid 

1 af 5

2008

Webdesign generelt 

3 års fritid 

2 af 5

2009

Projektledelse 

1 års 4 måneders fritid 

2 af 5

2009

Søgemaskineoptimering (SEO)

1 års fritid 

1 af 5

2007

1 = Laveste niveau, 5 = Højeste niveau

Derud over har jeg også en smule viden omkring html, css og Joomla!

Ord som beskriver mig:

Jeg er et utroligt lærenem (nogle mener jeg har klæbe hjerne), pligtopfyldende, er service-minded, sans for kvalitet og detaljer, elsker udfordringer, kan arbejde under pres, god til selvstændige såvel som gruppe opgaver,  kreativ, analytisk og sans for it/teknik. Og så er jeg altid glad og smilene.

Hvis i/du kan bruge en som mig til at tage sig af nogle daglige opgaver i din/jeres virksomhed så sig endelig til.

Smid en mail på jonaspdk (at) gmail (dot) com så kan vi tage den derfra, sender gerne nogle referencer af mine designs.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)