Jeg syntes loadtiden er fin lige pt. men det kan jo svinge meget i løbet af dagen/ugen/måneden/året...
Hvis du vil holde lidt øje med loadtiden så kan du bruge Googles webmasters tools, hvor de har en graf der fortæller dig hvor længe Google bruger på at hente en side.
Jeg sidder og arbejder med load tiden på mit site www.made4men.dk
Hvad synes i, er den for lang?
Jeg kan ikke se nogen problemer fra server side. For når jeg sidder her med min 100 mbit forbindelse tager det 0,2-0,6 sek. at loade siderne på din webshop (når jeg ikke har besøgt dem før). Det bliver vist ikke meget bedre.
Ser sjældent så god loadtid på andre webshops! Så det er absolut i orden. Især taget i betragtning at den er så grafisk flot som den er, den burde værre "tungere" virker det til.
Hehehe... test den i google webmaster tools, som en nævnte, for at få et mere konsistent overblik.
Vi Amino'er tester siden med forskellige browsere, på forskellige linjer med forskellig belastning og på forskellige tidspunkter af dagen/ugen/måneden, så derfor kan du nok ikke bruge vores resultater til super meget... andet end at load tiden er hurtig i de fleste browsere - IE kan dog godt være perifært langsommere, men ikke meget.