Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop vudering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer!

Jeg har længe fulgt med i forskellige debatter herinde, men har først nu fået oprettet mig som bruger.

Det vil glæde mig at få jeres kritik af www.lachica.dk.

Siden er lavet til en bekendt. Ejeren står selv for billeder, tekster osv. og jeg for tekniske.

 

Nogle af de ting jeg godt kunne tænke mig en vudering på er:


  1. Brugevenlighed (navigation, overblik etc.)

  2. Søgemaskineoptimering


 


Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da meget gerne komme med nogle kommentarer. Jeg kan godt lide jeres side, og det er en webshop jeg godt kunne finden på at hande fra. Her kommer nogle kommentarer:

 

Du skal have ændret funktionene når man skal vælge farve og størrelse. Der er to kasser, en hvor man skal vælge farve, og en hvor man igen skal vælge farve og størrelse. Så enten skal kassen med farve væk, eller også skal der kun vælges størrelse i den anden. Ved T-shirt med v-hals er det feks muligt at ligge en lilla-str.L i kuven i farven rød. Gad vide hvilken farve man får den leveret i.

 

Når man klikker på en anden valuta, kommer der f.eks. denne tekst frem:





  • Leveringstid - 3-7 hverdage


Kunder fra Norge handler momsfrit.
Den danske moms på 25% bliver fratrukket varernes pris.
Besparelsen kan ikke ses når du vælger varerne men bliver fratrukket ved ekspedition af ordren.





Fragt til Norge:
159,51 NOK

 

 

Det kunne godt få mig til at skynde mig videre, 159,51 kr i fragt er meget. Kunden skal jo også betale et indfortoldningsgebyr når hun modtager tøjet, så det kan blive en dyr fornøjelse. Der er så fragtfrit, hvis hun køber meget tøj, men så er der også en mere besværlig indfortoldning, den forenkelede er kun for varer med en værdi under 1000 kr.

 

Rigtig god ide med forum til sprøgsmål, arbejder selv på det samme til min butik.

 

Jeg kan godt lide at vide hvem jeg handler med, et billede er ikke et must, men en beskrivelse af personerne ser jeg altid efter inden jeg handler. Under profil synes jeg der er for meget vægt på butikken i Nyborg, når jeg bor langt derfra, så er det ikke så vigtigt for mig, ikke at det ikke skal stå der, men det virker som om at webshoppen er anden prioritet, og den opfattelse skulle jeg ikke have som kunde i webshoppen.

 

Med hensyn til layout, så er det jo meget smag og behag, men for mig, så fylder menuerne for meget i forhold til tøjet, forholdmæssigt får det meget lidt plads. Når man klikker ind på varen, så står der hvilket materiale varen er i, men kan jeg være sikker på, at når der står bomuld, at det så er 100% bomuld. Når I vælger at skrive det, så synes jeg det sidste skal med (og mener selvfølgelig at materialet skal stå der).

 

Jeg prøvede også søgefeltet, og skrev f.eks. skjorte hvid, og systemet kunne ikke finde nogle produkter. Jeg kunne se, at der er hvide skjorter.

 

Det undrede mig, at der var en "annonce" for Sisters point, og at når man klikker på den, så kommer de varer frem fra det mærke. Jeg synes det er en meget god ide at samle alle varer fra samme producent i en kategori, men hvad med varerne fra de øvrige producenter?

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
mit råd er at du får fjernet de der popups. der findes ikke noget værre.
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for feedback,

Problemet med at kunne vælge 2 størrelser, kommer af at ejeren opretter både størrelse og farve i størrelsesfeltet, og i farvefeltet.

Det skal han nok blive gjordt opmærksom på.

Søgefunktionen skal jeg have forbedret.

Og så vil jeg liste samtlige producenter.

 

Med hesyn til popup, ja så er jeg også umiddelbart modstander af det,

men det er en kendsgerning at vi har fået væsentlig flere nyhedsbrevmodtagere efter vi startede med popupen.

Og så popper den også kun én gang per bruger i måneden, eller indtil de sletter deres cookies.

 

Men jeg tager selvfølgelig alle råd op til overvejelse.

Tak!!

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)