Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ude på dybt vand.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta,

Sikke en bump på vejen, du er stødt på. Hvis jeg var dig, ville jeg tage imod den hjælp, jeg kunne få. Uanset om det er kontanthjælp, råd, vejledning, aktivering osv. At man tager imod hjælp betyder jo ikke, at man er mindre værd. At tage imod hjælp er jo netop at sige: "Yes, jeg er mere værd end at gå i stå!".

Det er meget vigtigt, at du adskiller din jobsituation fra alt det, du ellers er. Selvfølgelig bidrager du med en masse - du har jo to børn og en mand samt et hjem, som ikke ville være det samme uden dig. Ja, så kan man også bidrage med økonomi, og det skal du nok også komme til. Men hvis du begynder at tro, at du er mindre værd pga. din jobsituation, så bliver det bare en endnu hårdere kamp.

Hvis jeg var dig, ville jeg som sagt tage imod den hjælp, jeg kunne få, og så vil jeg ellers finde noget spændende at gå op i, så du ikke går ind i en negativ spiral. Husk ikke at lade det bump på vejen overskygge alt det fantastiske, der er lige på den anden side.

Jeg kan i øvrigt anbefale www.jobfisk.dk. Den er fuld af meget godt, når man er arbejdssøgende.

Ønsker dig alt det bedste.

/Tommy 

Hej med dig :-)

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres svar.

i har været med til at give mig fornyet håb og jeg vil vælge at klø på.

fandt en god og simpel opskrift på frække brød hvis jeg laver 500 stykker og sælger dem til en resturant til 8 kr stykket.

så ryger der da lidt i kassen.

vil også i fremtiden satse på surbær.

men jeg er gartner så ring endeligt hvis i får brug for mig :)

hilsen  fra Britta

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)