Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER - Tilbud på business card cd´er inkl tryk & brænd ønsket

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har idag brug for et tilbud på 1000 x cd´er i visitkortstørrelse (firkantet hjørner) med tryk (billede) med mit indhold der er brændt ned på cd´en. Jeg leverer billedet der skal trykkes og indholdet til business card cd´s.

Bemærk dette er til en ny kunde der har et stort forbrug af visitkort og løbende skal have lavet nye.

Jeg skal vide:

1) stk pris.

2) Kapacitet på visitkortene.

3) Leveringstid

4) "indpakning" kommer de i en plasticlomme?? Lille cover etc. Og i givet fald prisen herpå.

Jeg håber I kan hjælpe, da jeg vil foretrække at få det lavet i DK frem for udlandet.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:59
Hej Morten

Prøv her: http://www.mediamouse.dk/
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 13:13
Bare lige til din orientering, så er "visitkort-cd''ere" altså ikke helt ufarlige. Jeg har indenfor det sidste år skiftet fem cdrom drev, fordi en sådan cd var kommet ud af balance. De snurrer med en betragtelig hastighed, så hvis de kommer i svingninger kan de lave gevaldigt rav i den. I den ene pc var de skruer, der holder drevet fast revet ud!

Så jeg er personligt ikke den store tilhænger de firkantede cd''ere. Så vil jeg i stedet forslå dig at lave single-cdere, der er risikoen for ubalance ikke nær så stor.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:21
HEj

Jeg har prøvet at ringe til MEdiaMouse. Tak.

@Ellegaard

tak for advarslen. Det holder jo ikke. Hvis cd´erne ikke er sikre så er det totalt uacceptabelt. Hvad nu hvis cd´en sidder i en bærbar?? Man skifter jo ikke bare drevet ud. Og for ikke at tale om skaden på ens omdømme hvis man leverer et produkt der ødelægger dele af computeren.

Mange tak. det skal undersøges meget nærmere.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:26
Jeg ved ikke hvor stort problemet er. Om det har været et enkelt parti af dårligere kvalitet (jeg kender ikke til nogen sammenhæng mellem de fem tilskadekomne maskiner) eller løbet bare er kørt for de firkantede cd''ere.

Men som sagt burde der altså ikke være noget problem ved at bruge de små runde cd''ere - de holder jo stadig balancen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)